اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

هزینه های پیاده سازی الزامات ایمنی انبار شامل بخش های عمومی و اختصاصی است. بخش های عمومی، استانداردهای ایمنی مشترک در بین تمامی انواع انبار است. از آن جمله می توان به: مستقر نمودن کپسول های آتش نشان، ایستگاه کمک های اولیه، مشخص نمودن مسیرهای اختصاصی برای تردد افراد و وسایل نقلیه به صورت مجزا، تأمین روشنایی اضطراری و مواردی از این دست اشاره نمود.

در خصوص استانداردهای ایمنی اختصاصی بایستی اول نوع انبار و کالاهای داخل آن معین گردد. به عنوان مثال استانداردهای ایمنی انبارهای مواد غذایی یا دارویی با استانداردهای انبارهای مواد اشتعال پذیر متفاوت است که هر یک از این موارد بایستی توصط متخصصین امر و کارشناسان ذی صلاح بازدید و دستورالعمل های مورد نیاز دریافت گردد.

در خصوص هزینه های طراحی انبار، امروزه با پیشرفت علم و در دسترس بودن نرم افزارهای مختلف در حوزه طراحی، می توان بسیاری از نیازمندی ها را قبل از آغاز به کار پیش بینی و در خصوص آنها تصمیم گیری نمود. با استفاده از این نرم افزارها فضای انبار شبیه سازی شده و تجهیزات مورد نیاز آن برآورد می شود.

استفاده از این نرم افزارها می تواند از بسیاری دوباره کاری ها و یا خریدهای غیرضرور جلوگیری به عمل آورد.این نرم افزارها حتی قادرند فرآیندهای انبارداری را نیز شبیه سازی نمایند و بدین ترتیب می توان روال های کاری و فرآیندها جاری در انبار را نیز تا دقت بالایی تخمین زد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>