اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

خرید تجهیزات مورد نیاز انبار از دیگر موارد هزینه بر در خصوص راه اندازی این مراکز است. در یک دسته بندی کلی تجهیزات انبار را می توان به دو گروه تجهیزات نگهدارنده و تجهیزات حمل و نقل تقسیم نمود.تجهیزات نگهدارنده شامل:

  • قفسه های انبار
  • باکس پالت ها
  • پالت ها

هر یک از این موارد به تنهایی دارای انواع و زیرگروه های مختلفی هستند که در انبارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.تجهیزات حمل و نقل انبار نیز شامل:

  • تجهیزات مکانیکی مانند انواع ترولی و چرخ های حمل بار
  • تجهیزات اتوماتیک مانند انواع ماشین آلات انبار

خرید این تجهیزات بایستی بعد از مشخص شدن فرآیندهای انبار صورت گیرد تا تخمین درستی از نوع و تعداد مورد نیاز از هریک از لوازم در اختیار باشد. میزان هزینه ای که برای خرید این اقلام می شود، به بودجه در نظر گرفته شده برای آن بستگی دارد.

در حال حاضر تجهیزات انبار در انواع مختلف و با هزینه های متفاوت قابل تهیه است. هر یک از این تجهیزات بسته به مدل و مواد اولیه ای که در ساخت آنها استفاده شده است قیمت های متفاوتی نیز دارند.عمده هزینه ای که تجهیز انبار به دنبال دارد، هزینه تهیه و نصب قفسه بندی است.

قفسه بندی های انبار از تجهیزات ضروری هستند که در تمامی انواع انبار کاربرد دارند و در صورتی که از قفسه بندی در انبار استفاده نشود، فرآیندهای ورود و خروج و به روزرسانی موجودی انبار با دشواری های بسیاری روبرو خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>