اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

از نظر عملکرد این دو محصول تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما ممکن است بسته به شرکت تولید کننده محدوده دمایی هر یک از این دو نوع با یکدیگر متفاوت باشد. از آنجا که فریزرهای خوابیده عمدتا برای نمایش کالاهایی مانند بستنی استفاده می شوند عموما دارای دمای پایینتری در مقایسه با فریزرهای ایستاده هستند. درب این نوع از فریزرهای نیز هم به صورت کشویی و هم به صورت لولایی قابل ساخت است. همچنین نوع شیشه درب نیز می تواند از نوع شیشه تخت یا مخدب باشد که انتخای آن بستگی به نیازهای مشتری دارد.

قطعات اصلی در فریزرهای فروشگاهی کدام است؟

همانند یخچال فروشگاهی، فریزرهای فروشگاهی نیز از دو بخش اصلی موتور و کابین تشکیل می شوند. در موتور محصول قطعاتی همچون کمپرسور از مهم ترین بخش های موتور به حساب می آیند که وظیفه اصلی آن تأمین برودت است. در کابین نیز درب فریزر یکی از مهم ترین اجزای آن به حساب می آید که اکثرا به صورت دو یا سه جداره ساخته می شوند تا از خروج سرمای داخل کابین جلوگیری به عمل آید.

قیمت فریزرهای فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید مشتریان اثرگذار است، قیمت محصول است. قیمت مناسب در کنار کیفیت مورد رضایت مشتری از جمله عواملی است که می تواند بر روی انتخاب مشتری تأثیر مستقیم داشته باشد.در مورد فریزرهای فروشگاهی عواملی همچون مواد اولیه، نوع کمپرسور، نوع شیشه درب ها، هزینه ای ساخت و تولید و بسیاری عوامل دیگر در تعیین قیمت نهایی محصول اثرگذار است.

به عنوان مثال زمانی که یک تولیدکننده سفارش انبوه برای ساخت محصول داشته باشید می تواند با خرید عمده مواد اولیه و زمانبندی درست نیروی کار در جهت کاهش قیمت حرکت نماید. و برعکس در تولید سفارشی و تعداد کم محصول قیمت نهایی بالاتر خواهد بود.

از سوی دیگر کیفیت و نوع قطعات به کار رفته در ساخت محصول نیز در تعیین قیمت آن بسیار حائز اهمیت است. برای مثال استفاده از شیشه های سکوریت برای درب و دیواره های کناری محصول منجر به افزایش کیفیت آن خواهد بود و در عین حال قیمت آن را نیز افزایش خواهد داد.

فریزر ایستاده در کدام فروشگاه ها کاربرد دارد؟

فریزرهای ایستاده از آنجا که در ابعاد متفاوت عرضه می شوند، در فروشگاه های مختلف با اندازه های متفاوت قابلیت جانمایی دارند. به عنوان مثال برای فروشگاه های با ابعاد کوچ می توان از فریزرهای تک درب استفاده نمود. در فروشگاه های بزرگ تر نی انواع بزرگ تر که تعداد درب های بیشتری دارند می توان استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>