اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یونیت

کاندنسینگ یونیت ها بر اساس روش خنک کنندگی به سه دسته تقسیم بندی می شوند. این سه گروه عبارتند از:

  • کندانسورهای هوا خنک
  • کندانسورهای آب خنک
  • کندانسورهای ترکیبی

کندانسورهای هوا خنک

این مدل از یونیت ها دارای یک سیم پیچ هستند که که هوای گرم را از طریق فن به هوای بیرون منتقل و خنک می شود. از این نوع کندانسور به طور جهانی در واحدهای برودتی با ظرفیت کم استفاده می شود. بیشتر موارد استفاده از این یونیت در تهویه مطبوع واحدهای مسکونی یا اداری کوچک است.کندانسورهای هوا خنک باید از آلودگی، پرز و سایر مواد خارجی در امان بمانند درغیر اینصورت منجر به کاهش جریان هوا در اطراف لوله ها و باله ها خواهد شد.

کندانسورهای آب خنک

نوعی از کندانسینگ یونیت است که در آن، کندانسور (مبدل پوسته و لوله) از طریق تبادل انرژی با آب، خنک می شود. به طوریکه مبرد داغ خروجی از کمپرسور، وارد پوسته کندانسور شده و جریان آبی با دمای مناسب (تولید شده توسط برج خنک­ کننده) از درون لوله ها عبور داده می شود.

کندانسورهای ترکیبی

این نوع کندانسور یونیت هم از فن ها برای انتقال حرارت استفاده می کند و هم سیستم هیدرولیک برای استفاده از ظرفیت سرمایشی آب دارد.

محل نصب کاندنسینگ یونیت ها

یونیت کندانسورها به منزله موتور کابین های یخچال و یا سردخانه ها هستند و محل نصب و کاربری درست آنها ارتباط مستقیم با راندمان و افزایش بهره وری محصول خواهد داشت. برای این منظور رعایت نکاتی همچون مناسب بودن محل نصب از لحاظ محیط و دما، بازرسی دوره ای و مداوم و سرویس کردن محصول، نظافت و شستشوی دوره ای محصول از جمله اقداماتی است که در راستای حفظ کیفیت آن الزامی است.

کاربرد کاندنسینگ یونیت

یونیت کندانسورها چنانکه دکر شد به منزله موتور ایجاد برودت عمل می کندد. لذا برای راه اندازی انواع یخچال های صنعتی و فروشگاهی، انواع سردخانه، انواع موتورخانه های اداری و خانگی و … کاربرد دارند. استفاده از کاندنسینگ یونیت ها علاوه بر اینکه می تواند منجر به صرفه جویی اقتصادی شود، فضای بیشتری از کابین یخچال ها در اختیار فروشگاه داران قرار می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>