اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

یخچال های ویترینی، نوعی از یخچالهای فروشگاهی هستند که برای کاربردهای نگهداری مواد غذایی در صنعت خدمات غذایی طراحی شده اند. آنها می توانند مقادیر زیادی محصول غذایی و مواد غذایی را در دمای مناسب نگه داشته و حفظ کنند. اکثر تولیدکنندگان، مدل هایی را در یک، دو و سه بخش برای نگهداری بیشتر مواد غذایی با ظرفیت بالا و سازماندهی مناسب ارائه می دهند.

این محصولات در دو مدل با کمپرسور نصب شده در بالا یا پایین موجود هستند. یخچال ها می توانند دارای درب های یک تکه جامد، درب های شیشه ای، یا درب های اسپلیت باشند و مدل های بزرگ تر بیشتر اوقات انواع درها را در یک واحد ترکیب می کنند.

در گذشته از یخچال و فریزری استفاده می شد که فضای زیادی را در مغازه اشغال می کردند. با گذشت زمان و ایجاد فروشگاه های بزرگ و همچنین تغییر رفتار مشتریان برای انتخاب کالاهای مورد نیاز، نوع یخچال های فروشگاهی و نحوه چیدمان محصولات نیز تغییر کرده است. یخچال خوابیده در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه با تغییر فضای فروشگاه ها، یخچال خوابیده نیز شکل جدیدی به خود گرفته و مطابق با نیاز مشتری تغییر کرده است.

انواع یخچال های ویترینی

  • یخچال های درب شیشه ای: کارآمدترین نوع یخچال تجاری برای نمایش غذاهای بسته بندی شده، نوع درب شیشه ای است که برای مشاغل خرده فروشی و نگهداری مواد غذایی ضروری هستند.
  • یخچال کانتری: این میزها به اپراتورها محلی برای تهیه و نمایش پیتزا، سالاد یا ساندویچ های مختلف کمک می کنند. مشتری می تواند مراحل مختلف تهیه غذا را مشاهده کند.
  • یخچال های ویترینی در هوای آزاد: این نوع یخچال ها معمولا در محیط های بیرونی قرار داده می شوند. نوشیدنی، غذا و محصولات دیگر درون آن قرار گرفته و مشتریان به راحتی از بین آن ها انتخاب و خریداری می کنند. این نوع چیدمان اگر با طراحی های مختلف و نورپردازی همراه باشد باعث جذب مشتری بیشتر می شود.
  • یخچال های ویترینی مناسب نانوایی: این یخچال ها برای تازه نگه داشتن محصولات نانوایی و نمایش محصولات تولیدی به مشتریان ایده آل هستند. این نوع یخچال ها با شیشه های منحنی یا مستقیم در دسترس هستند.

همانند تمام تجهیزات آشپزخانه و سرویس های غذایی، یخچال های تجاری نیز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر خواسته های سنگین استفاده از آن ها در رستوران و فروشگاه ایستادگی کند. اکثر قسمت های خارجی آن ها با فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و فضای داخلی برای مقاومت در برابر رطوبت ثابت و قرار گرفتن در معرض هوای مختلف طراحی شده است. علاوه بر این، از آنجا که آشپزخانه های تجاری اغلب گرم هستند، یخچال های مخصوص مشاغل تجاری و فروشگاه های خدمات غذایی با سیستم های خنک کننده بزرگ و کارآمد طراحی شده اند. این نه تنها به این معنی است که آنها به طور مداوم وسایل را در دمای ایمن نگه می دارند،

بلکه به آنها این امکان را می دهد تا به سرعت بتوانند هوای داخل کابینت ها را دوباره خنک کنند. یخچال های مسکونی ممکن است نتوانند مطابق با خواسته های فروشگاه های مواد غذایی باشند و یا غذا را در دمایی که رشد باکتری ها را محدود می کند نگه دارند. این نقص می تواند زمینه را برای ایجاد فساد در مواد غذایی و شیوع بیماری های ناشی از غذا باز کند.

یخچال های تجاری به طور خاص برای خواسته های منحصر به فرد برنامه های خدمات غذایی طراحی شده اند. فراتر از ویژگی های جهانی که باعث ایجاد دوام و تأثیر بیشتر در خنک سازی می شوند، یخچال های مخصوص رستوران نیز وجود دارند که به منظور برآورده ساختن خواسته های منحصر به فرد مانند سرد نگه داشتن غذا در حین جابه جایی آن در مکان های بزرگ و نگهداری مواد غذایی در قفسه های مختلف وجود دارند. با توجه به دلایل گفته شده استفاده از یخچال های ویترینی تجاری بسیار پر کاربرد است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>