اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

همانند بسیاری از محصولات مصرفی، سرمایه گذاری بیشتر هنگام خرید یخچال تجاری می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی شود. مارک هایی از جمله Refrigeration True، Beverage Air و Kelvinator یک گام بالاتر از مدل های دیگر هستند و سیستم های خنک کننده را با اجزای بزرگ تر و قوی تر از حد لازم در واحدهای خود ارائه می دهند. اگر یخچال شما از ویژگی های بهتری برخوردار باشد هنگام نصب نیاز به وسایل خنک کننده جانبی ندارید و همین امر باعث کاهش هزینه های مصرفی می شود.

هنگام سفارش: هنگام خرید مطمئن شوید مرکزی که یخچال را از آن خریداری می کنید، جابه جایی و تحویل آن را انجام می دهد. برخی از یخچال ها دارای ابعاد بزرگی هستند و جابه جایی غیر اصولی آن ها باعث آسیب و خسارت به آن ها می شود.

هنگام نصب: توصیه می شود پس از تحویل و نصب یخچال، به مدت 24 ساعت یخچال بدون حرکت و خاموش باقی بماند تا روغن موتور و سایر مایعات داخل آن ته نشین شوند. آنها معمولاً در حین حمل، تحویل و نصب از جای خود خارج می شوند و این امر باعث می شود سیستم نتواند دمای تنظیم شده را حفظ کند. قبل از شروع دوره استراحت 24 ساعته، برای اطمینان از تراز بودن کامل آن، از ابزار تراز و برای آماده سازی آن نقطه، از شیمز یا کاستورهای قابل تنظیم استفاده کنید. یخچال و فریزرهای ناهموار با مشکلات متعددی روبه رو می شوند.

در حال استفاده: روش های ساده شامل جلوگیری از باز نگه داشتن بیش از حد درها تا حد زیادی از مشکلات مختلف جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین اقدامات نگهداری یخچال تجاری، تمیز کردن منظم سیم پیچ های کندانسور است. کویل های مسدود شده توسط آوار، به اندازه کویل های تمیز، خنک نمی شوند و باعث می شوند که یخچال دمای مناسب را حفظ نکند، با کار زیاد خود باعث افزایش قبوض آب و برق و حتی باعث خرابی سیستم می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>