اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

یخچال و فریزرهای نوشیدنی لوازم بسیار مفید و خارق العاده ای هستند که به شما امکان می دهند انواع نوشیدنی ها را درون آن ها قرار دهید و تا هر زمانی که به آن ها نیاز داشته باشید سرد و آماده نگه دارید. این وسیله محبوب انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای کاربردهای خاص خود هستند. در این مقاله به مهم ترین سوالات در مورد یخچال نوشیدنی پاسخ داده می شود تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

با یخچال های نوشیدنی، نوشیدنی های خود را سرد و آماده برای سرو نگه دارید. با خرید یخچال نوشیدنی، نوشیدنی های کنسروی و بطری مورد علاقه خود را در دمای مطلوب سرویس نگه دارید. طیف گسترده ای از خنک کننده های نوشیدنی در سبک ها، اندازه ها و مدل های مختلف تولید شده تا برای تمام مکان ها مناسب باشند. یخچال سوپرمارکتی و یخچال هایپرمارکتی مناسب برای نوشیدنی از ضروریات راه اندازی هر فروشگاه است. یخچال سوپرمارکتی در سایزهای کوچک تر از نوع هایپر مارکت در دسترس است و برای فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل یخچال های نوشیدنی به نحوی ساخته شده اند که به راحتی در مکان های مختلف خانگی و فروشگاهی قابل استفاده هستند. در اندازه ها و ظرفیت های مختلف تولید می شوند به همین دلیل شما به راحتی می توانید بهترین مدل را برای فضای خود پیدا کنید. بیشتر این واحدها با سیستم های خنک کننده مبتنی بر کمپرسور قدرتمند برای دستیابی به درجه حرارت مناسب برای سرد کردن نوشیدنی های شما تا سردترین دما بدون یخ زدن طراحی شده اند.

این خنک کننده های جمع و جور با قفل های امنیتی اختیاری برای محافظت از آن ها در برابر دسترسی کودکان طراحی شده اند. با این وسیله اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی های شما همیشه آماده مصرف هستند. یخچال فروشگاهی نوشیدنی معمولا از نوع ایستاده هستند و در ابعاد مختلف در فروشگاه ها به چشم می خورند.

این نوع یخچال های نیز در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند. ویژگی مهم این نوع یخچال این است که به صورت توکار در محل مورد نظر شما قرار می گیرد. طراحی خاص این نوع کمک می کند تا به راحتی درون کابینت یا محل از پیش طراحی شده قرار بگیرد. تعداد زیادی از اندازه ها، سبک های درب و رنگ های مختلف وجود دارد، بنابراین شما می توانید بهترین گزینه را برای دکوراسیون فروشگاه یا منازل خود پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>