اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

یخچال نوشیدنی که به عنوان خنک کننده نوشیدنی یا مرکز نوشیدنی نیز شناخته می شود، از یخچال سنتی کوچک تر است. به دلیل اندازه کوچک تر، واحد انرژی کمتری مصرف می کند که می تواند در هزینه های برق شما صرفه جویی کند. معمولاً به طور مشخص برای نگهداری قوطی و بطری طراحی می شود.

یخچال های نوشیدنی سبک تر هستند، که بیشتر شامل جزئیات استیل ضد زنگ و یک درب شیشه ای برای نمایش نوشیدنی ها هستند. برخلاف یخچال های معمولی، اکثر یخچال های نوشیدنی دارای قفسه های فلزی کرومی قابل تنظیم یا قفسه های شیشه ای دارای سوراخ هایی برای بهبود گردش هوای سرد هستند.

یخچال ایستاده یک واحد مستقل به معنای ایستادن به تنهایی است، در حالی که یک واحد توکار، که به آن واحد زیر Counter نیز گفته می شود، به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً در کابینت قرار می گیرد.مدل های ایستاده به 2-3 اینچ فضا در بالا و طرفین و 3-5 اینچ فضای پشتی نیاز دارند تا گرما از کمپرسور بدون گرم شدن بیش از حد واحد پخش شود.

یخچال با جابه جایی گرما از داخل واحد به محیط خارج از یخچال سرد می شود. اگر فضای کافی در اطراف یک مدل ایستاده وجود نداشته باشد، گرمای در حال تلاش برای پراکنده شدن در اطراف یخچال به دام می افتد و باعث می شود کمپرسور برای خنک نگه داشتن یخچال بیشتر کار کند. اگر فضای مناسبی اختصاص داده نشود، این مشکل می تواند طول عمر کمپرسور و در نتیجه یخچال شما را کوتاه کند.

مدل های توکار دارای یک دریچه در جلوی واحد هستند که هوای گرم را از واحد خارج می کند و از آن دور می شود، بنابراین مانند نمونه های ایستاده به میزان فاصله در اطراف آنها احتیاج ندارند. این دریچه اجازه می دهد تا این واحدها کاملاً با کابینت ساخته شوند تا ظاهری یکپارچه و براق در هر آشپزخانه یا بار داشته باشند. به دلیل طراحی گران تر، یخچال های ساخته شده از نوع توکار به طور معمول گران تر از مدل های مستقل هستند. برای اطمینان از خرید نوع صحیح یخچال، مهم است که محل مورد نظر یخچال و فریزر نوشیدنی خود را به خاطر داشته باشید.

آیا می توان یخچال نوشیدنی مستقل را درون کابینت قرار داد؟

خیر، این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود. از آنجا که یخچال های ایستاده برای اتلاف گرما به 2-3 اینچ قسمت بالا و پهلو و 3-5 اینچ فضای پشتی واحد احتیاج دارند، قرار دادن آن ها درون کابینت در نهایت باعث گرم شدن بیش از حد و کوتاه شدن طول عمر آنها می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>