اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

یخچال های نوشیدنی یا یخ زدایی دستی یا یخ زدایی خودکار خواهند بود. مدل های یخ زدایی خودکار به طور منظم سیم پیچ های داخلی را گرم می کنند تا هرگونه یخ زدگی را ذوب کند. این ویژگی بسیار مناسب است، اما از انرژی بیشتری استفاده می کند زیرا گرما به فضای خنک وارد می شود.

به منظور ذوب شدن یخ در مدل های یخ زدایی دستی باید یخچال را از پریز برق جدا کنید. در طی این فرآیند باید واحد تخلیه شود و توصیه می شود هنگام جلوگیری از یخ زدایی، آن را به بیرون منتقل کنید.یکی از مزایای داشتن یخچال نوشیدنی انعطاف پذیری آن است.

این واحدها نسبت به یخچال های سنتی کوچک تر هستند و این امر آنها را برای دفاتر، اتاق های بازی، اتاق های خانوادگی، سینماهای خانگی، پاسیوی بیرون، بارهای خانگی و مکان های دیگر مناسب تر می کند. یخچال های آشامیدنی داخلی یا کم مصرف حتی می توانند در کابینت آشپزخانه یا بار خانه قرار گیرند.

میزان صدای یخچال های نوشیدنی

سطح صدای آن ها شبیه به یخچال و فریزر در اندازه کامل است. کمپرسور آن ها تا حدودی سروصدا ایجاد می کند البته نباید به گونه ای باشد که برای اطرافیان موجب آزار و اذیت شود.تنوع بسیار بالایی از یخچال های نوشیدنی در بازار وجود دارد که با بررسی نیازهای خود می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. مجموعه متنوعی از یخچال و فریزرهای نوشیدنی را مقایسه کنید و از مارک های برجسته ای مانند EdgeStar، Danby، Avanti، Avallon، Summit و غیره با قیمت مناسب خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>