اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

فروشگاه های میوه و سبزیجات و یا تره بارها از جمله مراکزی هستند که به صورت روزانه با تعداد زیادی از مشتریان سروکار دارند. میوه و سبزیجات از جمله کالاهایی هستند که به صورت روزانه در سبد خانوار قرار می گیرند و اغلب خانواده ها با امکانات مالی متفاوت این گروه کالایی را در سبد خرید خود جا می دهند. بنابراین این فروشگاه ها بسیار پرتردد هستند.

نکته قابل توجه دیگر در این فروشگاه ها اهمیت حفظ تازگی و کیفیت محصولات است. از آنجا که این محصولات به سرعت فاسد شده و یا ممکن است تازگی و کیفیت خود را از دست بدهند، چه در زمان انبار کردن و حمل و نقل و چه در چیدمان فروشگاهی بایستی تمهیدات ویژه به منظور حفظ کیفیت این محصولات در نظر گرفته شود.

یکی از راه حل های ویژه این امر که در چند سال اخیر شاهد حضور آن در بازار تجهیزات فروشگاهی هستیم، یخچال میوه و سبزیجات است تا قبل از ساخت این یخچال های خاص، برخی فروشگاه داران از یخچال های فروشگاهی برای نگهداری و عرضه محصولات گروه تره بار استفاده می کردند. اما اغلب این یخچال ها رنج دمایی مناسب برای محصولات میوه و سبزیجات ندارند و یا فضای داخل کابین آنها برای چیدمان میوه و سبزی مناسب نیست.

در تمامی فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها استفاده از یخچال های فروشگاهی ضروری و دارای اهمیت است. دلیل این امر این است که برخی از محصولات غذایی که در این فروشگاهها بفروش می رسند مانند لبنیات و مواد پروتئینی سریعا در هوای گرم و معمولی محیط فاسد شده و دیگر قابل استفاده نیستند.

قطعا همه ما با مراجعه به فروشگاه های بزرگ یخچال های ویترینی و صنعتی بزرگ را دیده ایم که در آنها مواد غذایی فساد پذیر نگهداری می شوند. انواع مختلف یخچال های صنعتی و ویترینی در اندازه ها و طرح های مختلف تولید و در فروشگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از یخچال های صنعتی و فروشگاهی هم به منظور جلوگیری از فساد مواد غذایی و حفظ تازگی و کیفیت آنها، و هم به منظور ایجاد تجریه لذت بخشی از خرید به ویژه در فروشگاه هایی که نوع خدمات به صورت سلف سرویس است اهمیت دارد. در این فروشگاه ها که در فرمت های مختلف از هایپرمارکت تا فروشگاه ها محلی متفاوتند، دسترسی مشتری به کالای درون یخچال و همچنین ایجاد دید کافی از کالاهای داخل یخچال به منظور بازاریابی و افزایش فروش اهمیت دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>