اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

تازگی یخچال های جدید فروشگاهی با کاربری ویژه برای چیدمان میوه و سبزی طراحی و ساخته شده اند. این یخچال ها با در نظر گرفتن ویژگی های خاص محصولات تازه و نیازمندی های فروشگاه های میوه و سبزی، به صورت ترکیبی از قفسه میوه و سبزیجات و یخچال های فروشگاهی ساخته شده اند. بدین ترتیب که طبقات آنها مانند قفسه های میوه شیبدار بوده و نمایش و دسترسی مناسبی از کالا فراهم می کند.

همچنین این یخچال ها به صورت پرده هوا ساخته می شوند تا دسترسی مشتری به داخل کابین به راحتی انجام شود.رنج دمای این محصولات معمولا بین 6 تا 10 درجه سانتی گراد است و در برخی مدلها از سیستم پاشش قطرات بسیار ریز آب به نام مه پاش برای تازگی و حفظ نمای زیبای محصولات تعبیه می شود.

بدنه این یخچال مانند سایر یخچال های فروشگاهی از استیل مقاوم در برابر خوردگی ساخته می شود. همچنانکه بالاتر ذکر شد این یخچال ها برای دستسری بهتر به صورت پرده هوا ساخته می شوند اما مدلهای دربدار نیز می تواند برای این مورد کارایی داشته باشد. از نظر نوع موتور در صورتی که نیاز باشد چندین کابین در کنار هم قرار گیرند بهتر است از موتور مرکزی برای مجموعه یخچال ها استفاده شود.

نکته قابل توجه در مورد این یخچال ها استفاده از سیستم جریان هوا است تا دمای متعادل و مناسب این محصولات در سراسر کابین جریان داشته باشد. استفاده از سیستم مدیریت مصرف نیز می تواند نقش اثرگذاری در مصرف انرژی و کنترل هزینه های آن داشته باشد.

با توجه به مواردی که عنوان شد می توان چنین در نظر گرفت که یخچال های میوه و سبزیجات عموما به دلیل اینکه محصولات بسیار جدیدی در بازار تجهیزات فروشگاهی به حساب می آیند، و همچنین به دلیل کاربردی بخش های خاصی مانند طبقات متفاوت، ممکن است قیمت بالاتری در مقایسه با سایر یخچال های فروشگاهی داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>