اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

یخچال های ایستاده همچنان که از نام آنها مشخص است قرارگیری آنها در فروشگاه و نوع طراحی طبقات داخلی برای چیدمان محصولات داخل آنها به صورت ایستاده است. این یخچال ها با فراهم نمودن دسترسی عالی برای مشتریان بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند.

موتور این یخچال ها می تواند به صورت پلاگین(موتوسرخود) بوده و بر روی خود محصول قرار گیرد و یا اینکه به صورت موتور مرکزی برای مجموعه ای از کابین های یخچال در نظر گرفته شود که معمولا این نوع از موتور برای فروشگاه های با مساخت بالاتر از 200 مترمربع مناسب است چرا که این مدل، نیاز به فضایی برای استقرار موتور نیز دارند.

ارتفاع این یخچال ها عموما کمتر از 200 سانتر متر در نظر گرفته می شود تا تمامی مشتریان به تمامی طبقات داخل یخچال دسترسی داشته باشند. یخچال های ایستاده فروشگاهی را می توان هم به صورت دربدار و هم بدون درب سفارش داد که در مدلهای بدون درب از سیستم پرده هوا برای جلوگیری از خروج هوای سرد داخل کابین استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های یخچال های ایستاده می توان به ابعاد مختلف آنها اشاره نمود. همان گونه که اشاره کردیم ارتفاع این محصولات معمولا کمتر از 200 سانتی متر لحاظ می شود اما طول و عمق آنها می تواند متفاوت و بسته به نیاز فروشگاه داران تعیین گردد. هرچند عمق یخچال ها نیز از قاعده مشخصی پیروی می کند و عموما یخچال هایی عمیقتر از 80 سانتی متر به ندرت و برای کاربردهای خاص تولید می شوند.

از جمله سیستم هایی که در یخچال های فروشگاهی مدرن مورد استفاده قرار می گرد، سیستم گردش هوا و سیستم مدیریت مصرف انرژی است. هر دو این سیستم ها علاوه بر افزایش راندمان محصول، منجر به مدیریت و کنترل هزینه های انرژی آن نیز خواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>