اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

توسعه جوامع و جمعیت رو به رشد در سال های گذشته این نیاز را ایجاد نمود که فروشگاه هایی مدرن با طراحی و سطح خدمات متفاوت از آنچه بود ایجاد شود. اولین فروشگاه های خرده فروشی با مشابهت فروشگاه های امروزی در اواسط قرن 19 میلادی و در کشور آمریکا ایجاد شدند که به دلیل ویژگی های متمایزشان با استقبال گسترده مواجه و به سرعت گسترش یافتند.

امروز در کشور ایران همگام با سایر کشورهای دنیا و حتی در مواردی سریعتر از بقیه، شاهد رشد روزافزون فروشگاه های مدرن و زنجیره ای هستیم. در این فروشگاه ها به دلیل تجربه خوشایند خرید سلف سرویس برای مشتریان، طراحی و چیدمان فروشگاه بر طبق اصول و استانداردهایی صورت می پذیرد که این تجربه را بهتر و دلپذیرتر نماید.

فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در حال حاضر تجهیزات مدرنی در اختیار دارند که بر مبنای این سطح از خدمات طراحی و ساته می شوند. به عنوان مثال در فروشگاه هایی که خدمات به صورت کامل یا محدود انجام می شود، ارتفاع قفسه ها گاه بسیار بلند در نظر گرفته شده و قفسه بندی تا نزدیکی سقف ادامه دارد که در این حالت فروشگاه داران با استفاده از تجهیزات خاص به طبقات بالایی دسترسی پیدا کرده و کالای مورد نیاز مشتری را ارائه می دهند.

کمبود و محدودیت فضا از دیگر دلایل این نوع قفسه بندی است. اما در فروشگاه های امروزی که تمامی امر جمع آوری سفارشات توسط خود مشتریان انجام می شود استفاده از این نوع قفسه بندی مرسوم نیست.در این فروشگاه ها قفسه ها، استند ها، یخچال و فریزرها و سایر تجهیزات فروشگاهی با امکان دسترسی راحت مشتریان به بخش های مختلف آنها طراحی و ساخته می شوند.

یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد در انواع فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها یخچال و فریزرهای فروشگاهی هستند. با توجه به اهمیت حفظ کیفیت و تازگی محصولات تندمصرف و زود فسادپذیر، استفاده از یخچال های فروشگاهی با کیفیت بالا اهمیت فراوان دارد. علاوه بر کیفیت، طراحی و سهولت دسترسی مشتریان به فضای داخل اهمیت بالایی دارد. یخچال های پرده هوا نسل جدیدی از یخچال های فروشگاهی هستند که دسترسی راحت برای مشتریان را به ارمغان آورده است.

در این یخچال ها با استفاده از فناوری پرده هوا، درب های محصول حذف شده و دسترسی به کالای داخل آن به راحتی صورت می گیرد.استفاده از فناوری پرده هوا علاوه بر اینکه از خروج هوای سرد تولید شده داخل یخچال جلوگیری می کند، دسترسی راحت به داخل یخچال را نیز فراهم می آورد. برخی از تولیدکنندگان به منظور مدیریت مصرف انرژی برای این یخچال ها، پرده شب نیز در نظر می گیرند که برای زمانهایی که به صورت طولانی از یخچال استفاده نمی شود مناسب است و با استفاده از آن کابین یخچال به طور کامل پوشیده می شود.

در یخچال های درب دار علاوه بر اینکه برای دسترسی به کالا نیاز به باز و بسته کردن دربها است، به دلیل استفاده مکرر از عمر محصول نیز کاسته می شود. به علاوه به دلیل عدم وجود پرده هوا، با هر بار باز و بسته شدن دربها مقدار زیادی از انرژی و هوای سرد داخل یخچال به هدر می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>