اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

در یخچال های دربدار فروشگاهی به منظور حفظ دمای داخل کابین و حفظ برودت از درب استفاده می شود. از آنجا که نمایش کالای داخل یخچال در فروشگاه بسیار اهمیت دارد، درب این یخچالها شیشه ای است و اغلب از شیشه های دو یا سه جداره برای ساخت آن استفاده می شود تا از خروج برودت جلوگیری به عمل آورده و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی گردد.

همچنین برای عایق بندی فاصله بین درب و کابین از نوارهای پلاستیکی عایق استفاده می شود که این نوارها بایستی به صورت مرتب بازبینی شده و از سلامت آنها اطمینان حاص شود چرا که در صورت وجود آسیب، می تواند موجب هدررفت بالای انرژی گردد.

کابین و موتور یخچال های دربدار با پرده هوا تفاوت قابل ملاحظه ای ندارند. سیستم مدیریت مصرف انرژی در یخچال های پرده هوا اهیمت بسیار زیادی دارد زیرا این یخچال ها بدون درب بوده و بایستی با استفاده از این سیستم و همچنین مکانیزم پرده هوا، دمای داخل کابین حفظ گردد.

یخچال های فروشگاهی ابعاد مختلفی دارند که بر این اساس تعداد درب های آنها نیز کم یا زیاد خواهد شد. به عنوان مثال یخچال های تک درب از جمله پرکاربردترین یخچال های فروشگاهی هستند که به دلیل ابعاد کوچک در انواع فروشگاه خرده فروشی و حتی هتل ها، کافه ها، مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب کالاهایی مانند خوراکی ها کوچک و انواع نوشیدنی در آنها چیدمان می شود. این یخچال ها علاوه بر ابعاد کوچک، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند. از اینرو جزو پرفروش ترین مدلهای یخچال های فروشگاهی قرار دارند.

یخچال های پرده هوا نیز به همین ترتیب در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند. همچنین می توان با توجه به فضای فروشگاه چندین کابین در یک اندازه استاندارد را به صورت سری متصل نموده و با استفاده از یک موتور مرکزی مجموعه یخچال را راه اندازی نمود. این چیدمان برای یخچال های دربدار به دلیل نیاز به دیواره برای نصب درب میسر نیست و کابین های یخچال های دربدار به صورت مجزا در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>