اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

انبارهای آنلاین با وجود تفاوت های عمده در نحوه مدیریت و گردش کالا با انبارهای دپو، دارای ویژگی های مشترک بسیاری با انها هستند. از اینرو می توان چنین عنوان نمود که قفسه ها از جمله مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در این انبارها نیز هستند. در انبارهای آنلاین استفاده از قفسه و قفسه بندی به منظور ایجاد نظم و دسترسی راحت به تمامی محصولات و کالاهای انبار ضروری است.

اما این نکته نیز باید لحاظ گردد که این قفسه ها بایستی ویژگی های خاصی از جمله سهولت دسترسی را داشته باشند. در صورتی که عملیات برداشت کالا توسط ربات انجام شود، ساختار قفسه ها بایستی به نحوی باشد که ربات یا شاتل های ویژه در بین طبقات آن به راحتی جابجا شوند.استفاده از ربات در این انبارها این مساله را که بایستی از نرم افزار ویژه برای مدیریت انبار استفاده شود، الزامی می نماید.

از دیگر تجهیزات ضروری مورد استفاده در انبارهای آنلاین ترولی انبار، چرخ های حمل بار از جمله جک پالت، پالت چرخدار و سایر لوازم از جمله لیفتراک و یا ربات های جابه جایی کالا است. با وجود استفاده از سیستم های مکانیزه، در بسیاری از این انبارها همچنان از نیروی انسانی برای جمع آوری سفارشات و ارسال برای بسته بندی و ارسال استفاده می شود. از اینرو این افراد بایستی تجهیزاتی برای گذاشت و برداشت راحت محصولات در قفسه های کالا داشته باشند.

ترولی انبار برای چه مواردی کاربرد دارد؟

ترولی های انبار به دلیل دارا بودن مزایایی همچون: سهولت در جابه جایی کالا، افزایش ایمنی و سلامت کارکنان انبار، حفظ سلامت و کیفیت کالا در هنگام جابه جایی و جلوگیری از وارد آمدن آسیب، افزایش سرعت در حمل و نقل و … کاربردهای گسترده ای در سطح انبار دارند. در حال حاضر ترولی ها با توجه به نوع کاربری و نوع انبار با یکدیگر تفاوت دارند. اغلب ترولی های انبار به دلیل نیاز به استقامت و تحمل وزنی بالا، از جنس فلز یا فولاد ساخته می شوند.

ترولی انبار آنلاین چه تفاوتی با سایر ترولی ها دارد؟

همچنانکه ذکر شد انبارهای آنلاین از لحاظ نوع کالا و حجم ورود و خروج آن با سایر انبارها تفاوت دارند. از اینرو نیازمند تجهیزاتی هستند که با ویژگی های خاص این انبارها سازگار باشد. ترولی های ویژه انبارهای آنلاین از جمله این تجهیزات هستند که با دارا بودن مشخصات خاص در تسهیل فرآیند ورود و خروج کالا نقش بسزایی ایفا می نمایند.

برخی از این ترولی ها دارای طبقات یا بخش هایی برای تفکیک محصولات هستند تا آماده سازی سفارشات جمع آوری شده برای بسته بندی و ارسال نهایی راحتتر صورت پذیرد.این ترولی ها نیز اغلب از جنس فلز یا فولاد ساخته می شوند اما ترولی های پلاستیکی نیز با دارا بودن تحمل وزنی مناسب قابلیت استفاده در انبارها را دارند.در صورتی که حجم یا وزن کالا خیلی بزرگ باشد می توان از جک پالت یا باربرهای دستی انبار استفاده نمود که در مقایسه با ترولی ها تحمل وزنی بیشتری دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>