اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یخچال

اینکه یخچال کانتری را در کجا نصب خواهید شد و چه مقدار فضا در اختیار است اولین قدم در انتخاب این یخچال هاست. یخچال های کانتری در موارد زیر تفاوت هایی با هم دارند.نوع سیستم برودتی در این یخچالها می تواند به صورت موتورمرکزی (ریموت) و یا موتور سرخود( پلاگین) باشد که انتخاب این مشخصه بستگی به متراژ کابینها و میزان برودت مورد نیاز دارد. نوع شیشه استفاده شده برای محصول از عواملی است که می تواند منجر به ایجاد تفاوت ظاهری گردد.

در صورتی که شیشه های استفاده شده از نوع سکوریت یا چند جداره باشد، در کیفیت و راندمان محصول در نگهداری از مواد غذایی نیز تفاوت ایجاد خواهد شد.گروهی از یخچال های کانتری یا ویترینی ویژه نمایش و فروش محصولاتی اعم از انواع سوسیس و کالباس، پنیر، فرآورده های پروتئینی و … مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل ظاهری که مشابه با کانترهای فروشگاهی دارند به این نام شناخته می شوند. کابین های این مدل از یخچالها به صورت کابین گرم و برای سرو غذا نیز کاربرد دارند که انواع فروشگاه یا رستورانه های سلف سرویس می توانند بازار هدف این محصولات باشند.

نوع دسترسی

نوع دسترسی به مواد موجود در یخچال کانتری، یکی از مهم ترین موارد انتخابی این یخچال های فروشگاهی است. اگر می خواهید مشتری شما بتواند مثل یخچال های خانگی با باز کردن در یخچال اقلام مورد نظر را انتخاب و خریداری کند باید یخچال های ایستاده را در محل کار خود قرار دهید.

برای دسترسی به بعضی دیگر از یخچال ها نیاز به استفاده از کارت بانکی و یا قرار دادن پول فیزیکی در محفظه ای مشخص است. حتما شما از این موارد در بسیاری از مراکز خرید و مکان های عمومی مواجه شده اید. این نوع از یخچال ها معمولاً مربوط به تبلیغات یک برند خاص و یا استفاده از مواردی است که نیاز به حضور فیزیکی یک فروشنده وجود ندارد.

از لحاظ دسترسی به محصولات، این تجهیزات برودتی فروشگاهی در دهه های اخیر پیشرفت های جالب توجهی داشته است که طیف وسیعی از یخچال ها را به وجود آورده است که ما دو نوع متداول را ذکر کردیم.نوع قرارگیری اجزای خارجی به خصوص تجهیزات خنک کننده یخچال ها می تواند عامل دیگری در انتخاب باشد. مثلا شما می توانید از یخچال هایی استفاده کنید که تجهیزات خنک کننده آنها به جای اینکه پشت یخچال باشد در کف آنهاست.

یخچال های ایستاده مدرن تر ممکن است درب کشویی داشته باشند. درب کشویی موجب می شود که در هنگام باز کردن در، فضای بیشتری اشغال نشود. مشتری نیز برای باز کردن در، مزاحم تردد سایر خریداران نمی شود. اما درهای تاب دار یا معمولی نیز محاسن مخصوص خود را دارند که مهم ترین آنها این است که بخاطر استفاده از لولا در این یخچال ها، احتمال باز ماندن آنها کمتر است. این اتفاق عمر یخچال را بیشتر کرده و احتمال خرابی محصولات را به شدت کاهش می دهد. ضمن اینکه درهای معمولی یا چرخشی تمایل کمتری به مصرف انرژی دارند.

با این حال، اگر از یخچال هایی با درب کشویی استفاده می کنید، حواستان به گردو غبارهایی که در روی ریل می ماند باشد. این ریلها را باید تمیز نگه دارید تا کمتر مانع بسته شدن درها شوند. همچنین با افزایش سن یخچال ممکن است قسمت بین دو در که وظیفه اش چفت کردن درهاست، فرسوده و موجب افزایش مصرف انرژی شوند.

یخچالهای کانتری خوابیده که به یخچالهای ویترینی یا جزیره نیز شناخته می شوند عموما دسترسی اپراتور داشته و از سمت اپراتور به صورت بدون درب طراحی می شوند. در برخی مدلها از این گروه محصولی به منظور سهولت در امر نظافت، درب در قسمت جلویی یخچال نیز قرار داده می شود پرا که حفظ پاکیزگی و نمای زیبای داخل کابینها اهمیت بسزایی در جلب رضایت متریان خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>