اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

در میان تجهیزات فروشگاهی نمی توان به راحتی از کنار اهمیت انواع میز صندوق فروشگاهی گذشت. این صندوق ها ازجنبه های مختلفی برای شما حائز اهمیت هستند. زیرا احتمالاً بیشترین زمانی که مشتری در فروشگاه شما صرف می کند در مقابل میز صندوق فروشگاهی و چک اوت کانتر فروشگاه شماست.

از طرفی دیگر حجم وسیعی از فروشگاه شما را صندوق های فروشگاهی تشکیل می دهند که شما را مجاب می کند با انواع صندوق فروشگاهی در ابعاد مختلف آشنایی داشته باشید.اگر با محدودیت هایی از نظر بودجه مواجه هستید، صندوق های فروشگاهی استاتیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این صندوق ها در اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ موجودند که شما با توجه به وسعت کسب و کار و فروشگاه تان می توانید صندوق مناسب را انتخاب کنید.

انواع میز صندوق فروشگاهی

میز صندوق فروشگاهی موجب کاهش صف و تسهیل در روند کاری فروشگاه در ارائه خدمات بهتر به مشتریان می شود. این میزها، پایه ای برای تجهیز محل کار صندوقداران در هر فروشگاه است. میز صندوق فروشگاهی را می توان با سایر تجهیزات فروشگاهی مانند اسکنرها، دستگاه های چاپ رسید و غیره ترکیب کرد تا انواع صندوق فروشگاهی مجهز را تشکیل داد. دو نوع صندوق فروشگاهی وجود دارد که بر اساس ثابت بودن و متحرک بودن میز صندوق فروشگاهی به نام های صندوق فروشگاهی استاتیک و صندوق فروشگاهی دینامیک شناخته می شوند.

صندوق فروشگاهی استاتیک

انواع صندوق فروشگاهی استاتیک که از نوع دینامیک قدیمی تر می باشند معمولا برای فروشگاه های مواد غذایی خورده فروشی یا فروشگاه هایی مانند پوشاک و ابزار آلات مناسب هستند. اگرچه این صندوق ها بر خلاف نوع دینامیکی خود ثابت هستند اما به مراتب مقرون به صرفه تر از صندوق های متحرک هستند.

صندوق های فروشگاهی استاتیک زمانی مفید هستند که تعداد کالاهای دریافتی به طور متوسط برای هر مشتری کم باشد یا کالاهایی که نیاز به حمل داشته باشند، وجود نداشته باشد. استفاده از این نوع صندوق باعث می شود تا هنگام سازماندهی منطقه پرداخت، به شکل ارزشمندی در فضا صرفه جویی شود.

صندوق فروشگاهی دینامیک

نوع دیگر صندوق های فروشگاهی، صندوق های دینامیک هستند. این صندوق ها به کمک یک موتور و نقاله که زیر میز قرار دارد به سمت جلو و عقب و به دستور صندوقدار حرکت می کنند. میز صندوق فروشگاهی را اصطلاحاً چک اوت کانتر می گویند.

اندازه چک اوت کانترها

معیار مهمی که باید در هنگام خرید چک اوت کانترها در نظر داشت ابعاد این میزهاست. درست است که طول چک اوت کانتر امکان تفکیک خریدهای مشتری را فراهم می کند، اما باید این نکته را در نظر داشت که هر چه اندازه میز فروشگاهی بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. از طرفی حجم زیادی از فضای فروشگاه شما را همین تجهیزات فروشگاهی اشغال خواهد کرد. در نتیجه با در نظر گرفتن همه این موارد باید به اندازه صندوق فروشگاهی توجه کنید. در مجموع انواع صندوق فروشگاهی استاتیک و دینامیک در اندازه های مختلفی موجودند که از نظر متریال ساخت و اندازه دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>