اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

پیشرفت در فن آوری به ما آموزش داده است که انتظار داشته باشیم اتفاقات فوری رخ دهد و در صورت عدم تحرک، آشفته می شویم. خریدهای آنلاین این توقع را بالاتر نیز برده است زیرا در هنگام این نوع خرید هیچ تعاملی با فروشنده وجود ندارد و شما مجبور نیستید مدت ها در انتظار رسیدن نوبت خود و انجام عملیات پرداخت در مقابل صندوق فروشگاهی معطل شوید.

وقتی از یک صندوق فروشگاهی استاتیک استفاده می کنیم امکان این وجود دارد که در روزهای شلوغ کاری با صف طولانی مواجه شویم که خود این امر احتمالا اعتراض مشتریان را به همراه خواهد داشت. این یک چالش برای خرده فروشان ایجاد می کند، اما چالشی است که آنها می توانند با استفاده از سایر تجهیزات فروشگاهی از آن سر بلند بیرون بیایند.

استفاده از POS کاربر پسند

یک روش مناسب برای مقابله با سرعت کم صندوق های استاتیک، داشتن POS های کاربر پسند است. هنگامی که کار با یک سیستم POS و نرم افزاری که روی آن نصب می شود، آسان و قابل درک باشد، کارکنان با سرعت بالاتری روند پرداخت را انجام می دهند. مثلا یک صفحه کلید لمسی با دکمه های آیکون که قابل فهم هستند به مراتب نتیجه بهتری از یک صفحه کلید کلاسیک خواهد داشت.

استفاده از بارکد اسکنر

اگر هنوز هم در مغازه و فروشگاه خود کارها را به روشی قدیمی و با ماشین حساب و صندوق پول انجام می دهید، وقتش رسیده است که خود را به تجهیزات فروشگاهی مدرن تر مجهز کنید. زیرا فقط در صورتی که اغلب مشتریان شما فقط یک یا دو نوع محصول خریداری کنند این روش می تواند توجیه داشته باشد. وگرنه این روش ها نه تنها احتمال خطای انسانی را بالا می برند بلکه بسیار زمان گیر خواهند بود.

در بسیاری از شرایط زندگی، سرعت در مقابل دقت قرار دارد، اما در مورد اسکنر بارکد اینگونه نیست. اسکنر بارکد، سرعت و دقت را در روند پرداخت بهتر می کند. به جای وارد کردن شماره یک محصول یا ضربه زدن به اعداد ماشین حساب، شما به راحتی بارکد را اسکن می کنید و سیستم همه موارد را ثبت می کند.

روش های پرداخت با تلفن همراه را اعمال کنید

با گذشت زمان کارت های اعتباری سرعت پرداخت را بالا بردند. گام بعدی در تکامل معاملات سریع مالی پرداخت هزینه ها استفاده از تلفن همراه است. این روش ها به عنوان برنامه های کیف پول دیجیتال نیز شناخته می شوند.اگر چه استفاده از کیف پول دیجیتال در ابتدای راه است اما در مقایسه با روش های کنونی می تواند از تجمع مشتریان در مقابل چک اوت کانتر جلوگیری کند.

صندوقداران را آموزش دهید

صندوقداران کسانی هستند که باید در مقابل فشار انتظارات مشتری، صبور باشند و در حین حال بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند. تسلط بر استفاده از تجهیزات فروشگاهی عاملی است که موجب بالا رفتن سرعت می شود. کارکنان شما باید بتوانند در شرایط شلوغی با سرعت بالایی از این ابزار استفاده کنند. همچنین ضروری است که همه کارکنان شما با سیستم POS آشنا باشند تا بتوانند به کمک صندوقداران بیایند یا جای خالی آنها را پر کنند. تسلط بر انواع ابزار فروشگاهی خطاهای انسانی را به حداقل می رساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>