اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

یکی از حیاتی ترین مناطق یک فروشگاه درب خروجی و جایی است که مشتریان آماده اند تا با پرداخت پول نقد یا استفاده از کارت های اعتباری خرید خود را زودتر از فروشگاه خارج کنند و روز خود را ادامه دهند. این مکانی است که مشتریان احتمالاً بیشترین زمان را برای تعامل با کارکنان شما می گذرانند. حالا تصور کنید که در یک روز شلوغ کاری با تجمعی از مشتریان مواجه هستید که ممکن است دیر یا زود از ترافیک به وجود آمده پای صندوق شکایت کنند.

اینجاست که یک صندوق فروشگاهی دینامیک به کمک شما می آید. منظور از صندوق فروشگاهی دینامیک این است که بخشی از فرآیند جابه جایی اجناس در منطقه فروش توسط میز صندوق انجام شود.انواع صندوق فروشگاهی دینامیک از نظر تجهیزات فروشگاهی تفاوت هایی با صندوق های فروشگاهی استاتیک یا ایستا دارد. عمده ترین این تفاوت برمی گردد به میز صندوق فروشگاهی که به کل سیستم صندوق متصل است.

از مهم ترین تجهیزات یک فروشگاه که انواع صندوق فروشگاهی را از هم متمایز می کند، میز صندوق فروشگاهی است. شما حتما در مراجعه به فروشگاه های مختلف، انواع این میزها را مشاهده کرده اید. این همان میزی است که شما قبل از محاسبه خرید، اجناس تان را بر روی آن می گذارید.

میز صندوق فروشگاهی را می توان نسبت به دینامیک بودن و استاتیک بودن آن به دو دسته کلی تقسیم کرد.در حالت دینامیک میز به کمک یه نقاله متحرک و تسمه به سمت جلو حرکت می کند. این مساله باعث می شود به راحتی صندوقدار و خریدار از جابه جایی های مداوم اجناس روی صندوق بی نیاز شوند. علاوه بر امکان توقف و حرکت این میز سرعت آن نیز قابل تغییر است.

استفاده از مدل های دینامیک این نوع از تجهیزات فروشگاهی بیشتر در فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و هایپر مارکت ها رواج دارد. فروشگاه های مواد غذایی کوچک و فروشگاه های معمولی از مدل های استاتیک استفاده می کنند.

منطقه پرداخت یک قسمت مهم از فروشگاه شماست. حتی بسته بندی پول نقد شما نیز با یک روش صحیح می تواند فروش، رضایت مشتری، افزایش مراجعه و سرعت عمل را افزایش دهد و بر روی خریداران یک اثر ماندگار بگذارد.

چک اوت کانترهای فروشگاهی نیز در این میان یک ابزار مهم و یکی از تأثیرگذارترین تجهیزات فروشگاهی است. این تجهیزات به راحتی به سیستم فروشگاهی شما متصل می شود و می تواند به راحت تر شدن کار شما و مشتریان تان کمک کند. استفاده از میزهای فروشگاهی دینامیک می تواند علاوه بر راحتی کار نمایی پیشرفته به کسب و کار شما دهد که خود از نظر استراتژی های جذب مشتری تأثیر گذار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>