اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

چک اوت کانترها از جمله تجهیزات مدرن فروشگاهی به حساب می آیند که در فرمت های مختلف به ویژه هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها کاربرد دارند. این محصولات از بخش های مختلفی ساخته شده اند که بسته به نیاز انواع مختلف ان قابل سفارش است. در یک دسته بندی کلی چک اوت کانترها را می توان به دو گروه: صندوق فروشگاهی استاتیک و صندوق فروشگاهی دینامیک تقسیم نمود. صندوق های فروشگاهی دینامیک مجهز به موتور و تسمه نقاله هستند که با استفاده از آنها سفارشات مشتریان به ترتیب حسابرسی می شوند.

صندوق های فروشگاهی استاتیک می توانند از نظر ظاهری کاملا مشابه با انواع دینامیک بوده و تنها بخش موتور آن حذف گردد و یا به صورت کلی می توانند با ظاهر متفاوت ساخته شوند که به عنوان ویترین فروشگاهی نیز کاربرد داشته باشند.چک اوت کانترهای دینامیک مجهیز به سینی جمع آوری سفارشات نیز هستند. این سینی اغلب از جنس استیل تهیه می شود تا نظافت آن به راحتی میسر باشد.

یکی از بخش های مهمی که بر روی میز صندوق های فروشگاهی قرار می گیرد، سیستم حسابداری فروشگاهی است. این سیستم متشکل از بخش های سخت افزاری از قبیل: مانیتور، اسکنر، بارکدخوان و … و بخش نرم افزاری است که هر فروشگاه بنا به نیاز خود می تواند آن را تهیه نماید.

با گسترش تعداد فروشگاه هایی با فرمت هایپرمارکت و استقبال مشتریان به دلیل امکان خرید کالاهای متنوع مورد نیازشان، چک اوت کانترها نقش بسزایی در افزایش سرعت حسابرسی مشتریان و کاهش زمان انتظار آنان ایفا می نمایند.

استفاده از چک اوت کانتر در فروشگاه ها علاوه بر افزایش رضایت مشتریان به دلیل سرعت بیشتر در حسابرسی، فرآیند کنترل موجودی و امور مالی فروشگاه را نیز تسهیل می سازد زیرا با استفاده از سیستم های حسابداری فروشگاهی، امکان یکپارچه سازی فرآیندهای زنجیره تأمین و کنترل موجودی فروشگاه میسر می گردد.

چک اوت کانترهای فروشگاهی به طور معمولی از جنس فلز ساخته می شوند و امکان ساخت برخی قسمت ها از پلاستیک فشرده نیز وجود دارد. برخی مدل های استاتیک که در فروشگاه های خاصی همچون بوتیک ها استفاده می شوند، می تواند از ام دی اف یا چوب نیز ساخته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>