اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استند

استندها که به ویترین قابل دسترسی مشتریان نیز شناخته می شوند، از تجهیزات پرکاربردی هستند که نباید از اهمیت آنها در نمایش محصولات غافل شد. این محصولات با امکان ساخت در طرح ها، اندازه ها و جنس های مختلف، تنوع بیشتری در مقایسه با قفسه های فروشگاهی برای فروشگاه داران فراهم می کنند.ابعاد کوچک تر آنها جانمایی در بخش های مختلف و در نقاط مهم فروشگاه مانند نزدیکی صندوق ها و یا درب های ورود و خروج را میسر می کند.

جایگاه اختصاصی برای چیدمان کالا، افزایش سهم قفسه در فروشگاه، تمایز نسبت به محصول و برند رقبا، کمک به مشتری برای انتخاب سریع و دقیق، تقویت ارزش و جایگاه ذهنی برند، افزایش فروش و… برخی از مزایای استندهای فروشگاهی است.استندهای میوه و سبزیجات از جمله تجهیزاتی هستند که به صورت ویژه برای فروشگاه های میوه، سبزی و تره بار ساخته می شوند.

این استندها نیز کاربری مشابهی با استندهای فروشگاه های خواروبار دارند و نسبت به قفسه های میوه و سبزیجات وزن کمتری دارند. عموما طبقات آنها به صورت سیمی ساخته می شود تا تبادل هوا به راحتی صورت گیرد. برخی تولیدکنندگان قفسه ها و استندهای خود را به نحوی طراحی و تولید می کنند که فاصله و شیب آنها قابل تغییر و تنظیم باشد.

برای این منظور لازم است برای اتصال طبقات به ستونهای استند از دستک استفاده شود. این تجهیزات در مقایسه با مدلهایی که اتصالات جوشی دارند گرانتر است اما این امکان را در اختیار فروشگاه داران قرار می دهد تا با استفاده از فاصله مختلف طبقات، محصولات متنوع با ابعاد گوناگون را در آنها چیدمان نمایند.

از آنجا که حفظ کیفیت و تازگی محصولات تازه مانند سبزیجات و انواع میوه اهمیت دارد، اغلب قفسه ها و استندهای فروشگاهی با طبقات مشبک یا نرده ای ساخته می شوند تا تبادل هوا از فساد و خراب شدن آنها جلوگیری کند و محصولات مدت بیشتری در فروشگاه تازه بمانند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فاضل نظری :
باسلام می خواهم مغازه میوه فروشی بزارم و نیاز به استند میوه و سبزیجات دارم. لطفاً از قیمت آنها مرا مطلع کنید.متشکرم
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عبدی:
نیاز به قفسه میوه و سبزی دارم و قیمت
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>