اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استند

اغلب تجهیزات فروشگاهی به ویژه تجهیزات ویژه خرده فروشی های تندمصرف از فلز ساخته می شوند. زیرا این ماده علاوه بر اینکه استقامت مورد نظر را تأمین می کند از نظر اقتصادی در مقایسه با چوب مقرون به صرفه تر بوده و همچنین طول عمر بیشتری دارد. به منظور جلوگیری از خوردگی و اکسید شدن آنها نیز از پوشش های رنگی بر روی آنها استفاده می شود از اینرو مشتریان می توانند استند و قفسه های خود را در رنگ دلخواه سفارش دهند.

بعد از فلز، چوب و ام دی اف از دیگر مواد اولیه پرکاربرد در ساخت استندهای میوه و سبزیجات است و به دلیل هارمونی بسیار خوب میان چوب و محصولات تازه میوه و سبزی، این محصولات زیبایی دوچندانی برای فروشگاه ها ایجاد می نمایند.استندهای میوه و سبزی از نظر قیمت در مقایسه با قفسه ها ارزانتر هستند اما گاها برخی استندها به دلیل ابعاد بزرگ تر و یا استفاده از مواد خاص در ساخت آنها قیمت بالاتری دارند.

این قفسه ها تعداد طبقات کمتری به نسبت قفسه های فروشگاهی دارند که دلایل ان نیز در این مقاله قابل مطالعه است. استندهای میوه و سبزیجات نیز به صورت کلی تعداد طبقات کمتری در مقایسه با استند تنقلات و سایر استندهای فروشگاهی دارند.

از آنجا که استندهای فروشگاهی اغلب در نزدیکی دربهای ورود و خروج قرار می گیرند، این لوازم برای نمایش کالاهایی مانند میوه های فصلی نوبر بسیار پرکاربرد هستند.برند هلدکس تولید کننده تجهیزات نگهدارنده فروشگاهی است که انواع قفسه و استندهای میوه و سبزی را نیز در میان تولیدات خود قرار داده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>