اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

قبل از مرحله اصلی حسابداری و بررسی هزینه و محاسبه سود، یک صندوق می تواند بخش مهمی از کار را انجام دهد. وقتی هنوز فروشگاه تعطیل نشده است و مشتریان در حال خرید هستند، این صندوق ها به یک مکان امن برای ذخیره پول تبدیل می شوند. همچنین صاحبان فروشگاه ها به کمک این سیستمهای حسابداری توانایی صرفه جویی در هزینه، پردازش سریع معاملات روزانه مشتریان و ثبت دقیق سوابق را دارند.

خرید یک صندوق جدید برای امور فروشگاهی، تصمیم تجاری مهم تری نسبت به گذشته است. صندوق های مدرن امروزی دیگر به سادگی کشوی پول نقد سنتی نیست. این دستگاه می تواند عملیات مختلف تجاری را با دقتی بالا انجام دهد، انواع مختلف پرداخت را بپذیرد و حتی مشاوره عملی در مورد موجودی و سفارش محصولات ارائه دهد.

در حالی که فروشگاه های بزرگ اغلب به دستگاه های POS بزرگ و رومیزی احتیاج دارند، بسیاری از مشاغل می توانند از تبلتها استفاده کنند که به آنها MPOS (Mobile POS) نیز گفته می شود. هزینه این صندوقها نسبت به نسخه رومیزی POS ارزانتر است. مزیت این تبلتها این است که به راحتی در فضای فروشگاه می توان آنها را جابجا کرد و مهم تر از آن اینکه در ساعات شلوغی می توان این صندوقهای لمسی را روشن کرده و با کمک به سایر همکاران، به سرعت کار اضافه نمود.

با این حال، در مقایسه با دستگاه های رومیزی نقاط ضعفی متوجه این صندوقهای جدید است. تبلت ها قدرت پردازش کمتری دارند و به سرعت کامپیوترهای رومیزی قادر به انجام معاملات نیستند. از طرفی دیگر به شدت در معرض سرقت قرار دارند.صندوقهای قابل حمل مانند صندوقهای رومیزی برای انجام امور، نیاز به تمام وسایل جانبی استاندارد از جمله دستگاه های کارتخوان، چاپگر رسید لیزری، کشوی پول نقد و اسکنر دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>