اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

استندهای تنقلات یکی از تجهیزات فروشگاهی و محصولات بسیار کاربردی و مفیدی هستند که در تمام فروشگاه ها و سوپرمارکت ها به چشم می خورند. این استندها مزایا و کاربردهای مختلفی دارند و در ابعاد و جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. استندها برای نگهداری انواع خوراکی ها و محصولات فروشگاهی، نان، مواد غذایی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

همان طور که می دانید امروزه ظاهر فروشگاه و نحوه چیدمان محصولات تأثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. مطالعات نشان می دهد 77 درصد مشتریان بعد از خرید از یک فروشگاه در صورت رضایت، آن را به دوستان خود معرفی می کنند. قفسه ها و استندهای تنقلات گزینه های بسیار مناسبی برای مرتب چیدن محصولات فروشگاه هستند.

استندهای سبدی چند طبقه

این نوع استندها به صورت طبقه بندی و در چند طبقه مجزا تولید شده اند. این نوع استندها برای طبقه بندی محصولات بسته بندی شده کاربرد دارند. محصولاتی مانند خشکبار، تنقلات، انواع نوشیدنی، غلات و … مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع استند در اندازه ها و تعداد طبقات مختلف در بازار موجود است. گاهی اوقات کف استند از جنس توری و به صورت سبد فلزی ساخته می شود.

استند سبدی شیب دار

یک نمونه از استندهای تنقلات مناسب برای فروشگاه ها، استندهای شیب دار است. این نوع استندها به صورتی طراحی می شوند که برای تنقلات و محصولات کوچک تر موجود در فروشگاه مناسب هستند. سطح شیب دار آن مانع از پخش شدن محصولات در فروشگاه می شود.از استندهای موجود در بازار دارای چرخ هایی در زیر هستند. این نوع استندها برای فروشگاه ها و سوپرمارکت های کوچک تر بسیار مناسب هستند. در صورت نیاز می توانید به راحتی استند را جابجا کرده و در محل های مختلف قرار دهید. گاهی اوقات می توانید استند را به بیرون از فروشگاه نیز منتقل کنید.

استند تنقلات

برخی از محصولات موجود در فروشگاه مانند آدامس ها، شکلات و … ابعاد کوچک تری نسبت به سایر محصولات فروشگاه دارند. به طبع برای چیدمان صحیح این محصولات به استندهای کوچک تر با ویژگی هایی خاصی نیاز است. از آنجایی که این استندها دارای سایز کوچک تر هستند باید به گونه ای طراحی شوند تا قابل استفاده در مکان های قابل رویت در فروشگاه باشند. این نوع استند نیز در مدل های مختلف چرخ دار و بدون چرخ و همچنین جنس های مختلف در دسترس است. وزن این نوع استند نیز نسبت به سایر مدل ها کمتر است.

استند مناسب آجیل

برخی استندهای موجود در بازار دارای محفظه های سرپوشیده ای برای نگهداری آجیل و خوراکی هایی مانند پاستیل و شکلات هستند. این محفظه ها به صورت پلاستیکی و شیشه ای و در ابعاد مختلف بر روی استندها قرار گرفته اند.

استند فروشگاهی مخصوص روزنامه

برخی استندها به صورتی طراحی شده اند که برای نگهداری روزنامه، مجله، کتاب و … مناسب هستند. این استندها معمولا در فروشگاه های کتاب به چشم می خورند و برای نگهداری و مرتب کردن کتاب ها بسیار کاربردی هستند. همچنین در دکه های روزنامه فروشی نیز استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>