اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استند

استند پشت کانتر نیز با دارا بودن کاربردی مشابه سایر استندهای فروشگاهی، از جمله تجهیزات فروشگاهی هستند که با هدف قرار دادن بخش مهم و استراتژیک پشت صندوق فروشگاهی، در افزایش فروش کالاهای ویژه همچون خوراکی های کوچک نقش دارند. این استندها نیز همچون قفسه های فروشگاهی دارای عمق کمتر طبقات است.

این ابعاد به منظور جانمایی پشت کانتر در نظر گرفته شده است اما برای استفاده در سایر بخش های فروشگاهی که فضای محدود دارند نیز مناسب است. از آنجا که استندها عموما وزن کمتری در مقایسه با قفسه های فروشگاهی دارند، جابایی آنها نیز به راحتی انجام شده و می توان از آنها در قسمت های مختلف فروشگاه استفاده نمود.

استندهای پشت کانتر از جنس های مختلفی ساخته می شوند. با وجود اینکه فلز از جمله پرکاربردترین مواد اولیه در ساخت این تجهیزات است، استندهای چوبی یا ام دی اف نیز برای این بخش مناسب هستند زیرا بر زیبایی بصری فروشگاه افزوده و نمای زیباتری برای آن به ویژه در بخش صندوق فروشگاهی که محل توقف مشتریان است ایجاد می کنند.

قفسه پشت کانتر از جمله این تجهیزات است که با تغییر در ابعاد و اندازه برای جانمایی در بخش صندوق فروشگاهی مناسب است. قفسه های فروشگاهی به دلیل کاربرد گسترده در تمامی انواع فروشگاه در ابعاد و اندازه های مختلف در دسترس هستند که می توان از آنها در قسمت های مختلف فروشگاه استفاده نمود. قفسه های یکطرفه در دو مدل دیواری و خودایستا موجود است که می توان آنها را در بخش های مختلف فروشگاه جانمایی کرد.

قفسه های دیواری همچنانکه از نام آنها مشخص است، برای نصب به دیوار نیاز دارند و با پیچ و مهره به دیوار نصب می شوند. این قفسه ها هم به صورت یک تکه و هم به صورت قطعات تفکیک شده دستک و سینی قفسه قابل سفارشند.قفسه های خود ایستا نیز از دیگر انواع قفسه ها هستند که در حال حاضر کاربرد گسترده تری در مقایسه با مدلهای دیواری دارند زیرا این مدل قفسه ها برای نصب به دیوار نیاز ندارند. به همین جهت در صورت نیاز به راحتی در قسمت های مختلف قابل جابه جایی هستند.

این مدل از قفسه یکطرفه هزینه بالاتری نسبت به قفسه دیواری دارند اما این هزینه در قبال امکانات و قابلیت جابه جایی آن مقرون به صرفه است و حتی فروشگاه داران این امکان را دارند در صورت جابه جایی قفسه ها را با خود منتقل نمایند.قفسه های پشت کانتر از نظر ابعاد کوچک تر بوده و عمق طبقات آن کمتر است تا برای اپراتورها مشکلی در خصوص رفت و آمد ایجاد ننماید. این قفسه ها نیز هم به صورت دیواری و هم به صورت خودایستا قابل سفارشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>