اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

برای کسب و کاری که به فضای زیادی نیاز داشته باشد و هزاران واحد در روز جابجا کند، نمی توانید از گزینه های ضعیف قفسه بندی انبار استفاده کنید، زیرا باعث تضعیف تجارت شما می شوند. برخی نمونه های قفسه سردخانه در زیر آمده اند:

سیستم های قفسه پالت صنعتی

سیستم قفسه بندی پالت دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: قفسه بندی که قفسه های پالت را در خود جای می دهد. این نوع سیستم برای انبارها، فروشگاه های مواد غذایی و مشاغل مشابه ایده آل است. اینکه شما به چه نوع سیستم پالت نیاز دارید به عوامل مختلفی از جمله به میزان مبلغی که هزینه می کنید، فضای کف موجود، ارتفاع سقف ها و اندازه پالت های مورد استفاده بستگی دارد.

قفسه های انبوه

انبارهای بزرگ یک راه حل ارزان برای ذخیره مقادیر زیادی از محصولات است. آنها به ویژه برای ذخیره سازی محصولات متراکم و سنگین مانند کاغذ، قالب، قوطی مواد غذایی و غیره ایده آل هستند. قفسه های انبار عمده را می توانید بر اساس نیاز خاص خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال ذخیره چوب یا لوله های بزرگ هستید، استفاده از قفسه های میله ای عمودی یا قفسه های ذخیره سازی میله ای مناسب است. در انبارهای صنعتی بسته به نوع کالای ذخیره سازی شده بایستی در انتخاب نوع قفسه و چیدمان آنها تصمیم گیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله قفسه بندی انبار صنعتی را مطالعه نمایید.

قفسه های سیمی

پارتیشن های مشبک در درجه اول برای ایمن سازی ابزارهای مهم مورد استفاده قرار می گیرند، اما می توانند برای ایجاد اتاق های ذخیره سازی برای تأمین کالاهای مورد نیاز محافظت ویژه نیز مورد استفاده قرار گیرند. این پارتیشن ها با یک الگوی سیم بافته شده قوی ساخته شده اند که به ظاهر تمیز و کلاسیک آن کمک می کند.این پارتیشن های سازه ای قوی از فولاد سنگین وزن ساخته شده اند که علاوه بر نگهداری مناسب امنیت کالاها را نیز تامین می کنند.

قفسه سردخانه ای نیمه سنگین

این نوع قفسه برای سردخانه رستوران ها، شیرینی پزی، پیتزا پزی و … مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت این نوع قفسه ها 1.5 میل است و وزنی حدود 300 کیلوگرم را نگهداری می کنند. در صورتی که کالای انبار سبکتر باشد می توان از قفسه بندی سبک انبار استفاده نمود تا از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد.

قفسه سردخانه ای پانل پله

این مدل قفسه چیزی حدود 600 کیلوگرم وزن را در هر طبقه جای می دهد. این نوع قفسه از اجزای عمودی و افقی تشکیل شده، پانل هایی بر روی بازوها قرار گرفته و کالاها و محصولات بر روی آن ها قرار می گیرند.

قفسه سردخانه ای پیچ و مهره ای

متداول ترین و پر استفاده ترین نوع قفسه سرد خانه ای مدل پیچ و مهره ای است. میزان تحمل بار در هر طبقه این قفسه 80 کیلوگرم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>