اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروشگاه

قفسه های سنگین و نیمه سنگین فروشگاهی تحت عناوین و نام های مختلفی شناخته می شوند که از آن جمله می توان به قفسه برنج، قفسه چهارستون و یا قفسه باتی راک اشاره نمود. جنس این قفسه ها عموما از فلز یا فولاد است تا منجر به استحکام بالا شود. این قفسه ها تحمل وزنی بالایی دارند و از این رو محدودیت چینش اشیا سنگین در طبقات بالاتر قفسه ها دیگر وجود نخواهد داشت و در هر کدام از قفسه ها می توان انواع کالاهای سنگین و نیمه سنگین را قرار داد.

هرچند مطابق با اصول و استانداردهای چیدمان کالا بر روی قفسه ها بهتر است کالاهای سنگین و حجیم در طبقات پایینی قفسهها جانمایی شوند تا خطرات ناشی از ریزش احتمالی و یا وار آمدن خسارت به کالاها حداقل شود.این قفسه ها طوری طراحی می شوند که عمق مناسبی داشته و دارای بک پنل محکمی هستند. این ویژگی های قفسه ها باعث می شود در بهبود استفاده از فضای فروشگاه و یا انبار اهتمام شود و استفاده کاملی از تمام فضای فروشگاه بعمل آید.

در برخی مدل های این قفسه های سنگین و نیمه سنگین ارتفاع طبقات قابل تنظیم است. می توان ارتفاع دلخواهی برای فاصله بین دو طبقه در قفسه در نظر گرفت. یکی از مواردی که در مورد قفسه های سنگین فروشگاهی وجود دارد این است که این قفسه ها از آنجاییکه فضای بسیار زیادی برای محصولات دارند حجم بالایی از کالاها را در خود نگه داشته و به راحتی خالی نمی شوند.

ویژگی های خاص این قفسه ها باعث می شوند برای محصولات سنگین ماننند گونی های برنج یا بطری های روغن و محصولاتی که سرعت فروش بالایی دارند مناسب باشند.این قفسه ها در گروه قفسه بندی سبک انبار جای می گیرند و به دلایلی که گفته شد دارای مزیتهایی هستن که استفاده از آنها در بخش های مانند عمده فروشی بسیار مناسب است. از جمله این مزیت ها می توان به جادار و مستحکم بودن اشاره نمود. بر این اساس به دلیل فضای زیاد تعداد بیشتری از محصولات سنیگن و حجیم در آنها قابل چیدمان است که مشتریان به ندرت با قفسه های خالی روبرو می شوند که در فروش فروشگاه نقش بسیار مهمی دارد.

می توان چیدمان موثری برای این قفسه ها پیدا کرد تا افراد و خریدارانی که کالا های سنگین میخرند مجبور نباشند برای خرید دو کالای سنگین به دو سمت مختلف فروشگاه بار ها را حمل کنند. معمولا این قفسه های سنگین که برای گونی های برنج یا باکس های روغن و سایر موارد در نظر گرفته می شوند در یک بخش و نزدیک به هم قرار می گیرند تا مشتریان بارهای سنگین خود را یکجا تهیه کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>