اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

قفسه بندی پوشاک در انبارها یکی از انواع قفسه بندی انبار به حساب می آیند که برای چیدمان پوشاک مناسب هستند. این قفسه ها این امکان را فراهم می سازند که پوشاک و البسه به صورت آویز قرار گیرند. این قفسه ها که با نام رگال نیز شناخته می شوند امکان تغییر ارتفاع داشته و به راحتی می توان انها را در ارتفاع مورد نظر تنظیم نمود.برخی از این قفسه ها با در نظر گرفتن امکان چیدمان پوشاک، کیف یا کفش به صورت طبقه ای طراحی شده تا اجناس بر روی آنها چیده شوند. همچنین می توان این قفسه ها را به صورت ترکیبی از رگال و طبقات برای چیدمان طراحی نمود.

کالاهایی مانند پوشاک بر خلاف کالاهای تندمصرف تاریخ مصرف سریع نداشته و امکان نگهداری آنها برای مدتهای طولانی تر از مواد غذایی و کالاهای تندمصرف وجود دارد. از اینرو نوع قفسه های به کار رفته با مثلا قفسه بندی سردخانه انبار متفاوت است. اما باید به این نکته توجه نمود که این کالاها نیز جزو لوازم پرفروش و پرمصرف بوده و نرخ ورود و خروج کالا به انبارها زیاد است. همچنین این گروه کالایی نیز در گروه مواد پرخطر از نظر خطر آتشسوزی قرار میگرند چرا که سرعت اشتعال و انتشار حریق در این انبارها زیاد است. از اینرو رعایت استانداردهای طراحی و الزامات ایمنی انبار در این مکانها نیز ضروری است.

نکته دیگر در خصوص قفسه های انبار، درنظر گرفتن نکاتی جهت حفظ سلامت و کیفیت کالا است. البسه و پوشاک بایستی به نحوی نگهداری شوند که در اثر حمل و نقلف جابه جایی و نگهداری در انبار مخدوش نشده و آسیب نبینند. این کالاها گاها دارای ظرافت بالایی بوده و در اثر انتقا و جابه جایی نادرست به راحتی آسیب می بینند.طرای و ساخت قفسه ها از جنس موادی همچون چوب یا ام دی اف از این لحاظ می تواند توجیه پذیر باشد. در این زمینه توجه به هزینه تجهیزات نیز مهم است زیرا قفسه های چوبی یا ترکیب فلز و چوب اغلب گرانتر از قفسه های فلزی هستند.

در صورتی که امکانات ویژه در اختیار نباشد با استفاده از قطعات قفسه های پیچ و مهره این انبار می توان نوعی از آویز یا رگال انبار ویژه پوشاک تهیه نمود. در این مدل می تواند بازویی های افقی را بر روی دیواره های قفسه نصب نمود و بازوهای جلویی را حذف نمود. در این حالت مانند تصویر زیر می توان از شاخک ها جهت آویز لباس استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>