اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انبار

گروه دیگری از قفسه ها که تحمل وزنی بسیار بالاتری نسبت به قفسه های فروشگاهی دارند تحت عنوان رک انبار شناخته می شوند. کارخانه ها، صنایع پتروشیمی، اتومبیل سازی و تمامی صنایع تولیدی و خدماتی نیازمند انبارهایی به منظور نگهداری و ارسال کالا هستند. انبارها بخش مهمی از فرآیند لجستیک و زنجیره تأمین را در صنایع مختلف بر عهده دارند.

قفسه انبار از پرکاربردترین تجهیزاتی است که از دیرباز در انواع انبار مورد استفاده قرار می گرفته است. قفسه بندی انبار از همان اوایل پیدایش انبارها به عنوان راهکاری موثر در استفاده بهینه از فضا پیاده سازی می شده است. امروزه انواع انبارهای نگهداری و ارسال کالا از انواع قفسه و قفسه بندی های ویژه انبار بهره می برند که این قفسه ها با فراهم نمودن چیدمان تا ارتفاع بالا، فضای بیشتری در اختیار انبارداران قرار می دهند. وجه تمایز این نوع از قفسه ها استحکام بالا، مقاومت بیشتر در برابر ضربه و وزن زیاد در مقایسه با قفسه های سبک و نیمه سبک مورد استفاده در فروشگاه است.

انواع قفسه راک انبار

قفسه های انبار که عموما به راک انبار نیز شهرت دارند را می توان به انواع: سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم نمود. این قفسه ها عمدتا از جنس فلز با استحکام بالا تهیه می شوند که بسته به ابعاد و ضخامت ورق و پروفیل های مورد استفاده در ساخت آنها، تحمل وزنی و ظرفیت متفاوتی نیز خواهند داشت. قفسه یا رک انبار سبک عمدتا در انبارهای تجارت الکترونیک که در آنها چیدمان کالا به صورت تک و یا جعبه های کوچک است مورد استفاده قرار می گیرد.

در این انبارها سفارشات از مشتری نهایی به صورت مستقیم دریافت، از سطح انبار جمع آوری، بسته بندی، و در نهایت ارسال می گردد. قفسه های فلزی علاوه بر انبار، کاربرد گسترده ای در انواع فروشگاه نیز دارند.قفسه نیمه سنگین انبار نیز کاربرد گسترده ای در انواع انبار دارد. انبارهای دپو در بخش تجارت الکترونیک و یا انبارهایی که کالاهای نیمه سنگین نگهداری می کنند، می توانند از این گروه قفسه ها استفاده نمایند.

قفسه بندی انبار سنگین یا قفسه راک سنگین گروه دیگر از انواع قفسه های انبار است که تحمل وزنی به نسبت بالاتری در مقایسه با دو نوع دیگر دارند. این قفسه ها عمدتا در انبارهای خودرو، ابزارآلات و تأسیسات، ماشین آلات و برخی دیگر از انواع کالاهای سنگین و حجیم کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>