اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

در بین تولیدکننده های صندوق فروشگاهی، نام و آوازه پوزبانک را بیشتر از دیگران شنیده اید و بازهم احتمالاً خواهید شنید. دلیلش گستردگی محصولات این کمپانی و کیفیت ساخت آن هاست. این کیفیت وام دار یک سابقه بیست ساله است؛ که نشان می دهد شرکت پوزبانک با چه قدمت و چه پیشینه ای در این عرصه به فعالیت مشغول است.

اصلی ترین محصولات کمپانی پوزبانک تولید صندوق های فروشگاهی پوزبانک، مانیتورهای چند لمسی، چاپگرهای POS، راه اندازی سیستم های مدیریت شبکه ای، توسعه نرم افزارهای صندوق فروشگاهی و سیستم فروش مکانیزه و پشتیبانی از آن ها و تجهیزات جانبی مورد نیاز در فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها و مراکز و مهمان سراها است.

کمپانی پوزبانک، یک برند پیشرو جهانی

دفتر مرکزی این کمپانی در کشور کره جنوبی قرار دارد. اما در سالیان گذشته نمایندگی های معتبری از برند پوزبانک در سراسر جهان به فعالیت مشغول شده اند. بحرین، ایالات متحده امریکا، ژاپن، اروپا و خاورمیانه جزء بازارهایی است که کمپانی پوزبانک در آن ها فعالیت دارد. همین گستردگی نمایندگی ها باعث شده تا پوزبانک به یکی از سردمداران و رهبران اصلی در این زمینه شناخته شود.

پشتیبانی مستمر و خدمات پس از فروش

کمپانی پوزبانک به وضوح روی ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مستمر تأکید دارد. مدیران این شرکت مدعی هستند که پوزبانک یک کمپانی سلوشن بیس (ارائه راه حل) است. به نحوی که به صورت پیوسته محصولات تولیدی خود را به کمک مهندسین و آزمایشگاه ها کنترل می نمایند. بازخوردهای مشتریان خود را دریافت می کنند و سپس بر مبنای نتایج حاصل شده، دست به اصلاح روند تولید و ارائه خدمات خود می کنند. در این سال ها کمپانی پوزبانک سعی داشته به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت تولید صندوق فروشگاهی شناخته شود؛ که همواره در حال تلاش، توسعه، تولید و مدیریت نیازهای مشتریان خود است و برای دستیابی به فناوری های پیشرفته در محصولات جدید رو به جلو حرکت می کند.

تولید محصولات قابل اطمینان

صندوق های فروشگاهی پوزبانک و سایر تجهیزات تولیدی این شرکت به نحوی است که به شما در مدیریت و راه اندازی یک سیستم فروش اتوماسیون کامل کمک می کند. به کمک این تجهیزات می توانید مطابق سلیقه و نیاز خود، دست به طراحی یک سیستم اتوماسیون سفارشی سازی شده بزنید و از این بابت نگرانی ای نیز نداشته باشید. تولیدات پوزبانک از نظر طراحی، ساخت، کنترل کیفیت پروژه و … تضمین شده است.

نرخ بازگردانی محصولات پوزبانک به شرکت، چیزی کمتر از 2 درصد است. یعنی از هر صد محصول تولیدی نهایت کمتر از 2 دستگاه ممکن است دچار ایراد فنی باشد و به کمپانی بازگردانده شود. که این نشان دهنده قابل اطمینان بودن و تضمین بالای محصولات پوزبانک است.

گواهی های معتبر تولید و کنترل کیفیت

آزمایشگاه کمپانی پوزبانک دارای گواهینامه های معتبر ISO9001 و ISO1400 است؛ که نشان می دهد برای کنترل کیفیت محصولات و کنترل روند تولید، از چه روش های دقیق و سخت گیرانه ای استفاده می شود. و همه این ها تنها به یک دلیل صورت می گیرد. اینکه اطمینان لازم برای خریداران ایجاد شود؛ که صندوق فروشگاهی پوزبانک و سایز تجهیزات جانبی آن، جزء بهترین های بازار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>