اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه ترزیق

در اصل ایده و طراحی فرآیند و نحوه کار دستگاه بلومولدینگ از دمیدن شیشه در شیشه گری سنتی الهام گرفته شده است. در واقع بلومولدینگ کلمه ای انگلیسی است و در لغت به معنای "شکل دهی و قالب گیری به وسیله دمش باد" است.

اولین دستگاه بلومولدینگ صنعتی در دهه 1930 توسط اینوک فرنگرن و ویلیام کوپیتکه اختراع شده و سپس به شرکت هارتفورد امپایر فروخته شده است.در آن زمان تنوع و تعداد محصولاتی که با این دستگاه تولید می شد، بسیار اندک و محدود بود. اما از آنجایی که وسایل شیشه ای بسیار ترد و شکننده هستند.

محصولات پلاستیکی توانستند به سرعت جایگزین خوبی برای آنها باشند و امروزه صنایع بسیاری از محصولات این روش استفاده می کنند که شامل انواع بطری ها (داروها، مواد غذایی، شوینده ها)، انواع تیوب ها (داروها و مواد آرایشی) و … می شود. با کمک دستگاه بطری ساز انواع بطری های مورد نظر تهیه می شود.

از جمله مواد اولیه ی پلاستیکی که برای استفاده در دستگاه بلومولدینگ مناسب هستند، می توان به PVC، PET (بیشترین کاربرد را دارد)، نایلون، ABS، EVA، TPE، پلی اتیلن (با دانسیته کم و دانسیته زیاد)، پلی پروپیلن، COP و COC، کو پلی استر و پلی استر اشاره کرد.

امروزه انواع برندها (از برندهای آلمانی و اروپایی گرفته تا برندهای چینی) و با کیفیت ها و کاربردهای مختلفی در بازار وجود دارد و البته واردکننده ها و شرکت های بسیاری در زمینه فروش دستگاه بلومولدینگ فعال هستند.

اما خوشبختانه ایران نیز در زمینه تولید دستگاه بلومولدینگ توانسته است با تکیه بر دانش روز استانداردهای جهانی را برآورده نماید. کیفیت بالا و قیمت مناسب تر، از جمله ویژگی های بارز دستگاه های ایرانی است به طوری که حتی قابل مقایسه با نمونه های خارجی آنهاست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>