اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آب معدنی

در احداث کارخانه آب معدنی مهم ترین مساله، برآورد هزینه ها می باشد. زمانی که برنامه ی شما برای احداث این کارخانه قطعی شد، باید تمامی هزینه ها را با دقت محاسبه کنید. هزینه هایی مانند اخذ مجوز کارخانه اب معدنی، زمین مناسب جهت احداث کارخانه، تهیه تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز اعم از دستگاه بادکن پت، استخدام کارکنان، هزینه ی تولیدات و هزینه آزمایشگاه که از ضروری ترین مکان ها برای بررسی سلامت و کیفیت آب می باشد. اگر هزینه ها به دقت بررسی شود، می توانید سود و زیان کار را بسنجید.

انتخاب محل مناسب جهت احداث کارخانه

انتخاب مکان مناسب برای کارخانه از مهم ترین اقدامات برای شروع این تجارت می باشد. کارخانه باید نزدیک به منبع طبیعی آب ( چشمه ها، سفره های زیرزمینی) باشد، که اینکار می تواند هزینه حمل و نقل لوله کشی از منبع به کارخانه را کاهش دهد. محل احداث کارخانه آب معدنی باید دور از هرگونه آلودگی محیطی، انسانی و حیوانی باشد.

انتخاب برند مناسب برای آب معدنی

انتخاب برند یا نام مناسب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و انتخاب آن کار دشواری است. برند آب معدنی باید از لحاظ تلفظ، املا و در ذهن ماندن آسان باشد، حس خوبی به شنونده انتقال دهد، باید با کار و تجارتی که انجام می دهید مرتبط باشد، تکراری نباشد و در نهایت ساده، خاص و خلاقانه باشد، زیرا که در زمان اخذ مجوز کارخانه اب معدنی داشتن برند مناسب از نکات ضروری می باشد

اخذ مجوز از سازمان های مربوطه

بعد از این مراحل مهم ترین قدم برای احداث کارخانه آب معدنی گرفتن مجوز تأسیس از سازمان صنعت و معدن و تجارت، سازمان آب منطقه ای و برخی سازمان های دیگر می باشد، پس از صادر شدن مجوز رسمی از این سازمان ها شما اجازه تأسیس کارخانه را خواهید داشت.

پس از راه اندازی و شروع تولید و قبل از ارائه محصول به بازار نیز به اخذ مجوز از سازمان های دیگر مثل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، برای بررسی کیفیت و سلامت آب معدنی تولید شده، نیاز دارید. پس از طی این مرحله شما مجوز کارخانه اب معدنی برای تولید و ارائه ی محصول به بازار را در اختیار دارید و می توانید تجارت خود را آغاز کرده و تولیدات خود را نسبت به تقاضای بازار روز به روز افزایش دهید.

بازاریابی بعد از تولید آب معدنی

پس از اخذ مجوز کارخانه آب معدنی و شروع تولید باید بازار را به دقت مورد بررسی قرار دهید. با توجه به نیاز روز افزون کشور به آب آشامیدنی سالم، نگرانی زیادی نسبت به این موضوع وجود ندارد، اما با این وجود مصرف آب معدنی در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر کمتر می باشد.

به دلیل اینکه مردم استفاده از آب شهری مقرون به صرفه را به خرید آب معدنی ترجیح می دهند.استفاده از آب معدنی نیاز به فرهنگ سازی دارد که شما می توانید با تبلیغات در این زمینه به فرهنگ سازی و جذب مشتری کمک بزرگی کنید، با انجام این فعالیت ها بازار خرید آب معدنی رونق خواهد گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>