اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بطری

بطری های پلی اتیلن بیشتر برای صنعت بسته بندی آب معدنی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند و پت که در کل به بطری های نوشابه، دوغ، آب معدنی و اکثر نوشیدنی ها گفته می شود.آیا تا کنون به اطراف خود نگاه کرده اید که روزانه چه مقدار بطری آب معدنی، نوشابه، دوغ و این قبیل نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند.میزان آشنایی شما با خط تولید بطری پلاستیکی در چه اندازه است.

تا کنون به این فکر کرده اید که راه اندازی خط تولید بطری پلاستیکی چه اندازه برای شما سود مند است.ایجاد یک کارخانه تولید بطری پلاستیکی چه دردسرهایی دارد. با گستردگی میزان مصرف بطری های پلاستیکی توسط مردم کارآفرینان به این فکر افتادند که با راه اندازی خط تولید بطری های پلاستیکی سرمایه گذاری و تجارت بزرگی انجام دهند.

به طور کلی به تمام بطری های آب های معدنی، نوشابه دوغ ونوشیدنی های گازدار دیگر پت گفته می شود.این بطری در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.حال ببینیم راه اندازی خط تولید بطری پلاستیکی چگونه است.برای راه اندازی خط تولید بطری های پلاستیکی و خط تولید آب معدنی شما نیاز به ماشین آلاتی دارید.دستگاه تزریق یا تولید پریفرم، دستگاه باد کن پت و دستگاه تزریق.

دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه بادکن پریفرم که وظیفه اش تبدیل پریفرم به بطری می باشد. شیوه ی کار این دستگاه اینگونه است که با بهره گیری از حرارت و پریفرم تولید شده پلاستیک را به بطری تبدیل می کند.دستگاه تزریق درب نیز با توجه به به ابعاد قالب و تعداد حفره های آن اقدام به ایجاد درب می کند.امروزه با توجه به سودآور بودن این صنعت بسیاری از کارآفرینان تنها از دستگاه تولید درب بطری پلاستیکی استفاده می کنند.

قالب های دستگاه

نکات دیگری را شما باید برای تولید بطری پلاستیکی در نظر بگیرید.برای مثال شما می توانید قالب هایتان را برای تنوع بیشتر افزایش دهید. شما حتی می توانید با طرح و نقشه که خودتان به دستگاه می دهید قالبی جدید طراحی کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>