اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامپوزیت

ورق کامپوزیت طلایی را می توانید به صورت ورق کامپوزیت آینه طلایی، ورق کامپوزیت طلایی خشدار، ورق کامپوزیت طلایی مات و ورق کامپوزیت طلایی براق تهیه نمایید که هر کدام از نمونه ها کاربرد های مختلفی دارند.باید دقت داشته باشید که ورق کامپوزیت طلایی برخی از برندها مخصوص نمای داخلی می باشد و اگر در نمای خارجی و در معرض نور آفتاب باشد دچار تغییر رنگ می شود.بنابراین هنگام خرید حتما به گارانتی ورق کامپوزیت طلایی آینه ای دقت لازم داشته باشید.

مزیت های ورق کامپوزیت طلایی

ورق کامپوزیت طلایی نمای خارجی عالی برای ساختمان های تجاری ایجاد می کنند، به خصوص در زیر چراغ ها می توانند خیره کننده به نظر برسند.سبک بودن ورق کامپوزیت طلایی بزرگ ترین مزیت است. حمل آن ها از یک مکان به مکان دیگر آسان است.استفاده از ورق کامپوزیت طلایی مقرون به صرفه است.

ورق کامپوزیت طلایی سازگار با محیط زیست هستند.کیفیت مقاوم در برابر آتش ورق کامپوزیت طلایی، آن را به گزینه ای محبوب در میان انواع دیگر مصالح ساختمانی تبدیل کرده است.ورق کامپوزیت طلایی در رنگ های متنوع و مناسب برای نمای خارجی هستند.

ورق کامپوزیت طلایی هنگامی که به عنوان دکوراسیون داخلی استفاده می شود، به دلیل انعکاس نور، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.قیمت ورق کامپوزیت آینه ای طلایی به فاکتور های متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتور ها کیفیت ورقه های کامپوزیت می باشد.

محصولات ورق کامپوزیت طلایی که در کشور ایران تولید می شود با استفاده از نمایندگی های رسمی و انحصاری در دسترس شهروندان قرار می گیرد.شهروندان برای اینکه بتوانند با مناسب ترین قیمت بازار انواع ورق کامپوزیت طلایی را تهیه نمایند، لازم است تا با نمایندگی های رسمی و معتبر ارتباط حاصل نمایند.ورق کامپوزیت طلایی بر اساس اندازه و ویژگی هایی که دارد دسته بندی و قیمت گذاری می شود

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>