اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامپوزیت

از ورق کامپوزیت طلایی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. خلوص آلومینیوم مورد استفاده به طور معمول 0.3، ضخامت ورق 4 میلی متر و ابعاد ورق 125 320 320 (سانتی متر) است.

ورق کامپوزیت طلایی از 3 لایه، دو لایه ورق آلومینیوم به قطر 3 تا 0.5 میلی متر و یک لایه از مواد پلی اتیلن به قطر 3 تا 5 میلی متر، یک لایه خارجی بر اساس رزین اپوکسی و یک لایه PVDF تشکیل شده است تا رنگ ثابت را حفظ کند. سطح پانل کامپوزیت توسط یک لایه فیلم محافظت می شود.عمده کاربرد ورق کامپوزیت طلایی به شرح زیر است:

  • استفاده از ورق کامپوزیت طلایی در نمای بیرونی ساختمان.
  • استفاده از ورق کامپوزیت طلایی در بالکن، واحد تجهیزات، محفظه داخلی
  • پانل، تابلوی علائم و پایه نمایشگر.
  • پانل های تزئینی دیوار داخلی، سقف ها، علائم تبلیغاتی.

ورق کامپوزیت آینه ای طلایی

ورق کامپوزیت طلایی نمای داخلی و نمای خارجی ساختمان با قیمت مناسب و ارزان در کارخانجات توسط تولید کنندگان ایرانی به بازار نمای ساختمان عرضه و به فروش می رسد.ورق کامپوزیت نما ساختمان به نمونه هایی از ورق های ساخته شده کامپوزیت آلومینیوم گفته می شود که جهت تزیین در نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

صنعت ورق کامپوزیت در سال 1969 در آلمان ابداع و شروع به کار کرد. این محصول پس از عرضه شدن در بازار و استقبال عمومی مردم از آن، به دیگر کشور های جهان نیز صادرات شد.هم اکنون تکنولوژی ساخت انواع ورق کامپوزیت در اختیار صنعتگران ایرانی نیز قرار دارد و انواع ورق کامپوزیت آلومینیوم به بازار نمای ساختمان در ایران عرضه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>