اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامپوزیت

ورق کامپوزیت طرح سنگ مقاومت بالایی در برار شعله آتش و حرارت دارد و از قابلیت شستشو با آب بهرهم مند می باشد.یکی از مزایای ورق کامپوزیت طرح سنگ استحکام در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است.ورق کامپوزیت طرح سنگ کاملا استاندارد بوده و در برابر خطرات و حادثه های ساختمانی مقاوم می باشد،

یکی از پارامتر هایی که در ورق کامپوزیت طرح سنگ در نظر گرفته شده قابل انعطاف بودن آن و مقاومت زیاد در برابر اشعه ماورا بنفش است.ورق کامپوزیت طرح سنگ، وزنی سبک تر از سنگ دارد و حمل آن نیز آسان تر می باشد. می توان ورق کامپوزیت را با دیگر متریال هایی مانند کاغذ دیواری تلفیق کرد و فضایی جذابتر داشت.

ورق کامپوزیت طرح سنگ نیازی به زیرسازی ندارد و این باعث کاهش هزینه در آن می‌شود. همچنین صرفه جویی در ورق کامپوزیت طرح سنگ بیشتر است به این دلیل که مقدار بسیار کمی پرتی از آن به جا می ماند. همچنین سرعت اجرا و نصب ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار بالاتر است و زمان کمتری صرف می شود.

قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ

قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ مانند دیگر محصولات تجاری از عرضه و تقاضای بازار تبعیت می نماید.اصل مهم تر در قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ، میزان نوسانات ارز خارجی در کشور ایران است.این نوسانات سبب افزایش یا کاهش مواد اولیه ورق کامپوزیت طرح سنگ می شود که در نهایت به صورت مستقیم بر روی این محصول اثر گذار است.

ورق کامپوزیت طرح سنگ یکی از جذاب ترین نمونه های کامپوزیت ساخته شده است که مورد استقبال بسیاری از شهروندان و فعالین صنعت ساختمان قرار گرفته است.مشخصه ای از ورق های کامپوزیت طرح سنگ که متغیر می باشد، ضخامت آن است که هر کدام از شرکت ها با توجه به نوع دستگاه هایی که در دست دارند، ضخامت های متعدد تولید می نمایند.

نمایندگی های انحصاری ورق کامپوزیت طرح سنگ در کلان شهر ها می باشد که این مراجع به صورت نمایندگی از کارخانه تولید کننده فعالیت می نمایند.خرید از نمایندگی های انحصاری از مزیت ها و ویژگی هایی برخوردار می باشد که از مهم ترین آنها می توان به قیمت مناسب تر ورق کامپوزیت طرح سنگ و تضمین گارانتی کیفیت کارخانه اشاره داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>