اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جرثقیل

مینی لودر یا همان بابکت که در ایران بیشتر به بابکت رواج یافته کاربردهای فراوانی دارد که کاربرد بابکت را می توان در صنایع مختلف دسته بندی کرد. بابکت یک لودر کوچک است که به دلیل سایز کمی که دارد و قدرت و سرعت بالا دارای کاربرد زیادی است.

از آن می توان در صنایع مختلف کشاورزی، راهسازی، ساختمان سازی، معدن و… مورد استفاده قرار داد. به بابکت می توان تجهیزات و وسایل مختلف متصل کرد و از آن برای انجام کارهای مختلف در یک پروژه خاص استفاده کرد. بابکت دارای انواع مختلفی است که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خودش را دارد.

شرکت بابکت در انگلیسی Bobcat Company شرکتی معروف در زمینه ساخت تجهیزات سنگین ساخت و ساز و ماشین آلات ساختمانی می باشد وسیله ای که ما امروز به عنوان بابکت می شناسیم در واقع حاصل ذهن خلاق دو برادر لوییس و سیریل کلر (CYRIL KELLER & LOUIS KELLER) در آمریکا می باشد لوییس و سیریل کلر در ابتدای امر ایده اولیه ساخت چنین دستگاهی را در تقریبا سال های دهه 50 مطرح کردند اما این ایده تا زمانی که سفارش ساخت مناسب چنین دستگاهی دریافت نکردند بیشتر به شکل یک پروژه شخصی بود.

اندکی بعد آن ها سفارش ساخت دستگاهی را دریافت کردند که قابلیت جابه جایی در محیط محدود انبار ها را داشته باشد و درست در این زمان بود که آن ها با جدیت بیشتری بر روی ساخت این دستگاه تمرکز کردند. در مدت تقریبا 6 هفته دستگاه جدید آماده شد و توانست به درستی از عهده ی انتظارات صاحبان پروژه برآید. خبر موفقیت این دستگاه فوق العاده سبب شد تا مدیران شرکت های تولیدی ملرو (Melroe) به این دستگاه علاقمند شوند.

شرکت ملرو در اوایل شروع به کار، با تولید تجهیزات کشاورزی در سال 1947 شروع کرد اما مدتی بعد به تولید دستگاه های راهسازی کوچک مشغول شد و در سال های دهه 50 میلادی توانست آوازه ای در بازار کسب و کار آمریکا کسب نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>