اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


جرثقیل


این نوع جرثقیل ها قادر به انجام چه کارهایی می باشند؟

این نوع از جرثقیل ها قادرند در ارتفاعات بیشتر نسبت به جرثقیل های با بوم کوتاه تر خدمات رسانی کنند و بسته به رنج جرثقیل و تجهیزات آن، بار برداری کنند معمولا این نوع جرثقیل ها در وزن های پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند نظافت نمای ساختمان، تعمیر تیرهای چراغ برق، نصب تابلو و بنر و به طور کلی می توان گفت نصب و جابه جایی هر کالا که وزن آن با رنج این نوع جرثقیل متناسب باشد و طول بوم این جرثقیل نیز به آن ارتفاع برسد توسط این نوع جرثقیل قابل انجام است. البته باید ظرفیت باربرداری جرثقیل را نیز مد نظر قرار داد زیرا ظرفیت باربرداری با افزایش طول بوم در جرثقیل کاهش می یابد و امکان بابرداری در ارتفاع بالا کمتر می شود.

دیگر کاربردهای جرثقیل کفی بوم بلند

این نوع از جرثقیل ها قابلیت نصب سبد بر روی بوم خود را دارند و با اضافه کردن سبد به این نوع جرثقیل می توان هرگونه تعمیرات و رنگ آمیزی ساختمان ها، تعویض و نصب چراغ های روشنایی و نصب تابلوها و المان های تبلیغاتی در ارتفاعات را به سادگی هرچه تمام انجام داد و به دلیل استفاده از کابین (سبد) در بوم این نوع جرثقیل، ایمنی بیشتری به ارمغان آورده و مکان هایی که امکان دسترسی با سایر ابزارها و روش ها نیست را به راحتی امکان پذیر می کند.

دیگر مشخصه این نوع جرثقیل

دیگر مشخصه این نوع جرثقیل دارا بودن کفی در آن است با وجود این کفی می توان کالا را علاوه بر جابه جایی، حمل کرده و تا مقصد مورد نظر برساند البته اگر کالا از کفی آن عبور نکرده و بیرون نزند چون در این صورت مشمول جرایم راهنمایی و رانندگی می شود و علاوه بر این نیز خطرات زیادی برای کالا و جرثقیل به وجود می آورد. مزیت دیگر این نوع جرثقیل عدم نیاز به هماهنگی کفی یا تریلر جداگانه برای حمل و نقل کالا می باشد و با توجه به این مساله این جرثقیل به تنهایی می تواند کالا را جا به جا کرده و تا مقصد نیز حمل کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی آزاد:
با سلام جرثقیل آزاد در شهر کرد هست جهت کار تماس بگیرید ماشین ایسوزو حمل بار پذیرفته می‌شود دکل بلند 14 متر ماشین تند رو
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>