اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین بلاک

چین بلاک که به نام هایی دیگری مثل جیم بلاک، جین بلاک، جیم پلاک نیز نامیده می شود معادل صحیح و درست آن به انگلیسی چین بلاک (chain block) می باشد که به فارسی به آن جرثقیل دستی می گویند. چین بلاک از جمله تجهیزاتی است که در ساختمان سازی، پل سازی، صنایع ریلی و جاده ای، آتش نشانی و امداد و نجات، صنایع برقی و مخابرات، صنایع دریایی و کشتی سازی، جنگلداری و بسیاری مشاغل و صنایع دیگر که با تجهیزات سنگین سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

علت آن هم نیاز فراوانی است که برای بلند کردن قطعات سنگین وجود دارد و از طرفی سهولت استفاده از این ابزار کارآمد است که با وجود سادگی؛ فوائد بسیاری دارد. چین بلاک ها جهت بلند کردن بار در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنین چین بلاک ها از فولاد ضد زنگ و مقاوم به خوردگی ساخته شده اند و این باعث می شود که در طول استفاده و در بدترین شرایط دچار کمترین حادثه و مشکل شوند.

قبل از اینکه بخواهیم مزایای استفاده از خدمات چین بلاک را ذکر و بررسی کنیم، بهتر است ابتدا در مورد مزایای استفاده از چین بلاک نکاتی را ذکر کنیم. از آنجایی که چین بلاک ها هم به صورت مکانیکی و هم الکتریکی استفاده می شوند، هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

از مزایای استفاده از چین بلاک های مکانیکی نسبت به الکتریکی این است که برای کار با آنها نیازی به جریان برق و روغن و دیگر منابع انرژی نداریم و کار با آنها راحت تر است و هزینه ی کمتری دارد. قیمت و هزینه های نگهداری و تعمیرات آنها بسیار کمتر از انواع الکتریکی آنها است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>