اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جککامیونت جک جزو کامیونت های بسیار شناخته شده کشورمان می باشد که در رده پرفروش ترین کامیونت های موجود در بازار ماشین آلات نیمه سنگین قرار گرفته است. کامیونت جک به عنوان یکی از مهم ترین کامیونت های وارداتی به کشورمان توسط شرکت آرین دیزل مونتاژ و روانه بازار می شود.

جک موتورز یکی از برندهای مهم خودروساز کشور چین می باشد که با سابقه ای 50 ساله در طراحی و ساخت انواع کامیونت نقشی اساسی در صنعت خودروهای تجاری دنیا ایفا می کند.

کامیونت جک در سه سری شامل SPV، X200 و سری N تولید می شود. در حال حاضر با توجه به شرایط اقیلم و شرایط کاری در کشورمان دو مدل از کامیونت جک 6 تن و 8 جک سری N، توسط شرکت آرین دیزل به بازار عرضه می شود.

کامیونت های جک علاوه بر داشتن طراحی ظاهری مناسب از لحاظ ایمنی در سطح بالایی قرار گرفته اند و اولین کامیونت های چینی می باشند که تست تصادف جامع را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. آرین دیزل نماینده رسمی کمپانی جک در ایران می باشد که اقدام به واردات سری N کامیونت این شرکت به داخل کشور کرده است.

کامیونت سریN جک برای استفاده در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت و صنایع مختلف طراحی و ساخته شده اند.در کنار قابلیت های گسترده کامیونت جک، مدل های مختلف از کامیونت سری N متناسب با نیاز مشتریان در بالاترین سطح از کیفیت به بازار عرضه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضا مرادیان:
سلام. بنده برای امرارمعاش خانواده ام واقعا خریدار یک کامیونت 6تن بصورت قسطی هستم ولی به هر جا میرم نیت خوبی ندارند لطفا اگر میتوانید کمک کنید تا آبرومندانه بتوانم این کار را انجام دهم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

ھوشنگ حسن زادہ:
چند تا از رفیقام دارند ھمشون راضی ھستند
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>