اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

فیلتر سپراتور (فیلترسپراتور صنعتی کمپرسور)به عنوان جدا کننده هوا و روغن در سیستم های صنعتی وکمپرسوراستفاده می شود.برای این منظور عموما از الیاف میکرو فایبر گلاس درکاغذهای فیلتر سپراتور استفاده می شود.

طراحی این الیاف به شکلی می باشد که اجازه عبور مولکولهای هوا را داده و اجازه عبور مولکولهای روغن را نمی دهد و در واقع مولکولهای با فازگازی عبور کرده و مولکولهای با فاز مایع عبور نمی کنند که این الیاف بعد از مدتی اشیاع شده و احتیاج به تعویضی دارند.مدت زمان کار کرد فیلتر سپراتور کمپرسورها بستگی به عواملی مانند نوع روغن، فشار کاری، دمای کاری و ……. بستگی دارد.

زمان تعویض فیلتر( فیلترسپراتور صنعتی کمپرسور)نیز توسط آیتم اختلاف فشار فیلتر مشخصی می شود که معمولا حدود 4000 ساعت می باشد که میباست در ساعت تعین شده و طبق برنامه نت کمپرسور فیلتر و روغن تعویض گردد.

در کمپرسور اسکر با تزریق روغن به داخل محفظه هواساز کمپرسور، روتور های کمپرسور روغن کاری و خنک می شوند. روغن به همراه هوا از هواساز کمپرسور خارج می شود بعد از جداسازی اولیه روغن از هوا در داخل مخزن سپراتور ( جداکننده روغن از هوا)، هوا از فیلتر سپراتور ( فیلتر جدا کننده روغن از هوا) عبور می کند تا ذرات ریز روغن از هوا جدا شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>