اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

فیلتر هیدرولیک به فیلترهایی گفته می شود که در سیستم هیدرولیک و گیربکس دستگاه های صنعتی و ماشین آلات کشاورزی و راهسازی استفاده می شود. این نوع فیلتر ها در بازار از جنس های مختلفی عرضه می شود که می توان به نوع کاغذی - کاغذ و تور فلزی - تور فلزی ( مش) اشاره کرد.

فیلتر هیدرولیک تضمین کننده تمیزی روغن و سلامت کارکرد سیستم هیدرولیک است. با بررسی در زمان تعمیرات قطعات هیدرولیک در پی میبریم، برای آب بندی شیرآلات تعداد زیادی اورینگ استفاده شده است. معمولا وقتی روغن سازگار با جنس اورینگ بکار رود آب بندها با عمر طولانی تری کار می کند.

ضعف شیر های هیدرولیک و پمپها از نظر دوام کارکرد، کثیفی روغن است. وجود ذرات اضافی باعث خوردگی و پاره شدن اورینگ و پکینگ می شود. در اینصورت یا روغن به مصرف کننده نمی رسد و یا فرایند فشار سازی متوقف می شود. لذا فروش این نوع فیلتر حتما همراه با مشاوره و تبادل اطلاعات فنی خواهد بود.

فیلتر برگشت هیدرولیک درجایی بکار میرود که ذراتی از داخل سیستم به روغن هیدرولیک اضافه شود. لذا می خواهیم از ورود آنها به مخزن هیدرولیک جلوگیری کنیم. هدف این است که علاوه بر جذب ذرات در مسیر عبور آزادانه روغن به مخزن هیدرولیک محدودیتی به وجود نیاید. لذا سطح فشار مربوط به فیلتر برگشت هیدرولیک از حدود 2 بار تجاوز نمی کند.

کارتریج داخلی این فیلترها می شود از مش سایز 21 الی 40 میکرون انتخاب شود.همانطور که در مورد فیلتر فشار اشاره شد صرف انتخاب سایز مش فیلتر سطح تمیزی مطلوب را مشخص نمی کند. این فیلتر ها به صورت خطی و یا قرارگیری روی درب مخزن در مدار هیدرولیک نصب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>