اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

این یکی از سوالاتی است که امروزه ذهن بسیاری از صنعتگران را به خود مشغول کرده است. به طور کلی فیلتر صنعتی از جمله تجهیزاتی است که وظیفه دارد مانع از حرکت ذرات جامد معلق موجود در سیالاتی از قبیل مایعات یا گاز ها شود. به طور کلی فیلترهایی که در صنایع به کار گرفته می شود عمل تصفیه سیالات را به دو صورت انجام می دهند.

برخی از فیلتر ها هنگامی که سیال در حال حرکت و خروج است، عمل تصفیه سیال را انجام می دهند. اما دسته دیگری از فیلترها وجود دارند که در صورت قطع جریان سیال، عمل تصفیه را انجام می دهند. اما ویژگی بارز فیلتر صنعتی چیست؟ این فیلتر ها چگونه عمل تصفیه سیال عبوری را انجام می دهند؟

به طور کلی سیالاتی که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند به صورت گاز و یا مایع هستند. هر کدام از این سیالات دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی هستند و متناسب با این خواص فیلتر های گوناگونی نیز ساخته شده است. از جمله فیلتر های صنعتی می توان به فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلترهای گاز، پیش فیلترهای آب، فیلتر های جداکننده اشاره کرد.

کاربرد فیلتر صنعتی چیست ؟

همانطور که گفته شد از فیلتر های صنعتی به منظور تصفیه سیال خروجی استفاده می گردد. به طور کلی از این فیلتر ها در صنایع مختلفی از قبیل نفت و گاز و پتروشیمی، خودروسازی ها و به طور کلی صنایعی که برای تولید محصول خود آلاینده تولید می کنند، استفاده می شود.

منظور از مقاومت شیمیایی فیلتر صنعتی چیست ؟

بسیاری از فیلترهایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، وظیفه دارند تا سیالاتی با ماهیت اسیدی را تصفیه کنند. به همین دلیل پوسته این فیلتر ها که در تماس مستقیم با سیال است، باید در برابر خوردگی مقاوم باشند. علاوه بر آن باید در برابر بر هم کنش های شیمیایی سیال از خود مقاومت نشان دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>