اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

به طور کلی به کارگیری فیلتر هوا موجب می شود که میزان آلودگی های محیطی به خصوص آلودگی هوا به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. کاهش این آلودگی باعث می‌شود که تا حد زیادی شرایط زندگی بهبود پیدا کرده و میزان بیماری های تنفسی کاهش پیدا کند. فیلتر ها عمدتا با جذب آلودگی و گرد و غباری که از دودکش کارخانجات خارج می شود، هوای پاک تر و سالم تری را وارد محیط می کند.

به طور کلی به منظور افزایش تأثیر فیلتر هوا بر تصفیه دود خروجی کارخانجات، کیفیت بالای فیلتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.علاوه بر آن انتخاب نوع هواکش نیز اهمیت بالایی دارد. به طور مثال در کارخانجاتی که گرد و غبار و آلاینده بسیار زیادی را وارد جو کنند، از فیلتر های معمولی استفاده گردد، علاوه بر آن که فیلتر باید زود به زود تعویض گردد، هوای خروجی کیفیت مطلوب را نخواهد داشت.

هر فیلتر متناسب با آلاینده ای که توسط کارخانجات تولید می گردد، طراحی می شود. به طور کلی هوای خروجی از کارخانجات به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند. هوایی که دارای گردوغبار کم است، هوایی که دارای گرد و غبار متوسط است و هوایی که گرد و غبار زیادی دارد.به این ترتیب متناسب با این سه عامل، فیلتر هوای متفاوتی وجود دارد. که در ادامه توضیح هر کدام خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که مجموعه فیلتر هوا و محفظه آن تحت عنوان هواکش نیز شناخته می شود. 

فیلتر هوا مرطوب

یکی از انواع فیلتر هوا یا هواکش که کاربرد بسیار زیادی دارد، فیلتر یا هواکش مرطوب نام دارد. تأثیر فیلتر هوا مرطوب به حدی است که به راحتی می تواند هوایی با غلظت گرد و غباری کم را تصفیه کند.

فیلتر هوا ترکیبی

به جهت افزایش تأثیر فیلتر هوا بر روند تصفیه هوایی با گرد و غبار زیاد و متوسط، هواکش ها به صورت ترکیبی از روغن و سیلیکون ساخته می شوند. فیلتری که در این هواکش ها تعبیه شده است عمدتا از الیاف گیاهی، اسفنج ها و توری های فلزی ساخته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>