اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

از جمله مزایای فیلتر در بیمارستان می توان به ایجاد محیطی مناسب و عاری از هرگونه آلودگی اشاره کرد. همانطور که می دانید هوایی که در بیمارستان ها وجود دارد، به دلیل وجود انواع ویروس ها وباکتری ها همواره دارای سطح بالایی از آلودگی ها است. به همین دلیل تصفیه هوای موجود در بیمارستان امری مهم و حیاتی به شمار می رود.

به طور کلی عمل تهویه توسط دستگاه های هواساز انجام می شود. درون دستگاه های هواساز عمدتا فیلتر هوا تعبیه شده است که قادر هستند باکتری ها و آلاینده های موجود در هوای ورودی را جذب کرده و هوای تازه را وارد محیط بیمارستان کنند.

همانطور که می دانید دستگاه های هواساز ترکیبی از هوای داخل محیط بیمارستان و هوای خارج را وارد محیط بیمارستان می کند. به همین دلیل فیلتر ها مورد استفاده دارای قابلیت های گوناگونی بوده و مزایای زیادی دارند. اما مزایای فیلتر در بیمارستان کدامند؟

کاربرد فیلتر در بیمارستان

به طور کلی جریان هوا، یک وسیله مناسب برای جابه جایی ویروس ها، باکتری ها و یا گرد و غبارهای موجود در بیمارستان ها به شمار می آید. در صورتی جریان هوای آلوده تصفیه نگردد، بیماری های ناشی از ویروس ها و باکتری ها تشدید می شود.

به همین دلیل در تجهیزاتی که وظیفه تهویه هوای داخل بیمارستان ها را بر عهده دارند، فیلتر به کار گرفته می شود. فیلترها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر جذب گرد و غباری که در محیط بیمارستان وجود دارد، مانع از ورود و پراکنده شدن ویروس ها و باکتری ها در محیط بیمارستان ها گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>