اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

یکی از مزایای فیلتر در بیمارستان ها می توان به تهویه مطلوب محیط داخلی بیمارستان شامل بخش، اتاق انتظار و سایر محیط های موجود در بیمارستان ها اشاره کرد. فیلتر تصویه هوای بیمارستاناما از دیگر مزایای فیلتر در بیمارستان ها به ایجاد فشار مثبت در اتاق عمل اشاره کرد.

همچنین استفاده از فیلتر ضمن تهویه محیط اتاق عمل موجب افزایش سطح استریل در آن می شود. از دیگر مزایای فیلتر در بیمارستان می توان ورود حداقل سه مرتبه هوای تازه به محیط داخلی بیمارستان از جمله اتاق عمل اشاره کرد. لازم به ذکر است به منظور افزایش بازده و کارایی فیلتر و تاخیر در تعویض آن بهتره است باز و بسته شدن درب ها به حداقل میزان خود برسد.

تعویض فیلترهای موجود در بیمارستان ها چه مزیت هایی دارد؟

منافذ فیلترها بعد از مدتی دچار انسداد می شوند. در چنین مواقعی میزان جریان هوای عبوری کاهش پیدا کرده و به این ترتیب میزان مصرف انرژی توسط دستگاه هواساز بیشتر خواهد شد. تعویض فیلتر موجب می‌شود که جریان هوا به طور آزادانه در گردش باشد.

از طرفی تعویض فیلتر های موجود در دستگاه هواساز باعث می شود تا به طور دائمی هوای تازه و پاکیزه وارد محیط داخلی بیمارستان گردد. علاوه بر آن هوای تمیز و عاری از هرگونه آلودگی ناشی از ویروس ها و باکتری ها به سلامت محیط داخلی و بیمارها به خصوص کسانی که از بیماری های تنفسی رنج می برند، کمک شایانی می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>