اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیرینگ

یک بار ترکیبی سبک یک بلبرینگ شیار عمیق یا یک بلبرینگ تماس زاویه ای را می طلبد، در حالی که یک بار ترکیبی سنگین یک رولبرینگ مخروطی نیاز دارد.

  • بیرینگ های شعاعی
  • بیرینگ های کف گرد

اگر بار محوری زیادی از هر دو جهت اعمال شود، می توان دو یا بیشتر بلبرینگ را ترکیب کرد یا از یاتاقان دو ردیفه استفاده کرد.به عنوان مثال، اگر از بار ترکیبی پشتیبانی شود، توصیه می شود یک رولبرینگ مخروطی را انتخاب کنید. اگر به یاتاقان نیاز دارید که بتواند بار شعاعی زیادی را تحمل کند، رولبرینگ استوانه ای طرح NU و N و رولبرینگ های سوزنی و رولبرینگ های توریدال را توصیه می کنیم. از طرف دیگر، اگر یاتاقان شما نیاز به تحمل بارهای کمتری دارد، یک بلبرینگ کافی است زیرا غالباً از قیمت کمتری برخوردار هستند.

تحمل بار شعاعی، محوری، مرکب، ارتعاشی و ضربه ای که به عنوان مثال نتیجه گیری زیر را جهت بارهای شعاعی می توان عنوان نمود:

بلبرینگ های شیار عمیق

رولبرینگ ها(ساچمه استوانه ای و غلتکی) توانایی و قدرت تحمل بار بیشتری نسبت به بلبرینگ ها(ساچمه گرد) با ابعاد یکسان دارند. رولبرینگ ها هم برای شافت های با قطر زیاد به کار می روند.بیرینگ های تحمل کننده بار محوری شامل بلبرینگ های کف گرد یک طرفه و دو طرفه و بلبرینگ های تماس زاویه ایی می باشد.

بیرنگ های تحمل کننده بار محوری یک جهته متوسط و سنگین شامل رولبرینگ های کف گرد سوزنی، رولبرینگ های استوانه ای، مخروطی و رولبرینگ های بشکه ای می باشند.بیرینگ های تحمل کننده بار های ترکیبی شامل انواع بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه و دو ردیفه و رولبرینگ های مخروطی یک ردیفه و در موارد نادر بلبرینگ های شیار عمیق و رولبرینگ های بشکه ایی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>