اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بیرینگ


نصب و پیاده سازی

روش های نصب و پیاده سازی مورد نیاز برای بازرسی دوره ای بیرینگ ها، در انتخاب نوع بیرینگ موثر است.بلبرینگ های استوانه ای، رولبرینگ های سوزنی و بلبرینگ های مخروطی و بیرینگ هایی با حلقه های داخلی و خارجی قابل تفکیک، برای کاربردهایی که در آنها نصب و پیاده سازی به طور مکرر انجام می شود، توصیه می شود.استفاده از آستین باعث سهولت در نصب بلبرینگ های خود تنظیم و رولبرینگ های مخروطی می شود.

روانکاری و سیستم آب بند

انتخاب سیستم آب بندی برای اطمینان از عملکرد صحیح و طولانی مدت یاتاقان ضروری است. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که یاتاقان همیشه از هرگونه ناخالصی و عوامل خارجی مانند گرد و غبار، آب، مایعات خورنده یا حتی روان کننده های استفاده شده به خوبی محافظت می شود. این انتخاب به نوع روان کننده، شرایط محیط (و بنابراین نوع آلودگی)، فشار سیال و سرعت چرخش بستگی دارد.

فشار سیال یک عامل تعیین کننده در انتخاب سیستم آب بندی است. اگر فشار زیاد باشد (به عنوان مثال در محدوده 2-3 بار) یک آب بند مکانیکی ایده آل است. در غیر این صورت، انتخاب مستقیماً به نوع روان کننده، گریس یا روغن مرتبط خواهد بود.بسیاری از یاتاقانهای مختلف با مهر و موم داخلی برای پیش روان سازی در دسترس هستند. بعضی از آنها مادام العمر هستند. در برنامه های مصرف کننده و برنامه هایی که ممکن است نگهداری در آنها ناچیز باشد، به این نوع توجه ویژه داشته باشید.

هزینه نصب

به طور کلی، بلبرینگ ها نسبت به رولبرینگ ها برای سوراخ های کوچک و بارهای کم هزینه تر هستند، در حالی که رولبرینگ ها در اندازه های بزرگ تر و بارهای سنگین تر، قیمت کمتری دارند.همه ی بیرینگ ها قابلیت تحمل دمایی در بازه 30- درجه تا 50 دارند و در دماهای بالاتر توانایی تحمل بار کم می شود که در این شرایط باید از بیرینگ های سرامیکی، بلبرینگ نسوز و غیره استفاده شود.

لطفا توجه داشته باشید که دستور زیر فقط یک راهنما است. هنگامی که شما واقعاً یاتاقان مورد استفاده را انتخاب می کنید، مهم ترین فاکتورها تاریخچه موفقیت گذشته و نقاط پیشرفت هستند، بنابراین لازم نیست این دستور را به صورت حروف دنبال کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>