اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پمپ


پمپ آب بشقابی پنتاکس سری CM

در رتبه بندی پر فروش ترین پمپ های آب، پمپ بشقابی پنتاکس سری CM رتبه اول را می‌گیرد؛ تقاضای بالای این پمپ به دلیل همراه شدن آن با ویژگیهایی بی نظیری از جمله کیفیت بالا، سهولت نصب و خدمات پس از فروش و… است و با داشتن منحنی عملکردی صاف، می توانند فشاری ممتد و دائم و بدون افت را تضمین کند.

CM پنتاکس، یک پمپ سانتریفیوژ تک پروانه بوده که از نیم اسب بخار تا 5.5 اسب بخار تولید می‌شود و می تواند جریانی از 5.5 الی 21 مترمکعب در ساعت را تا نهایت ارتفاع 56 متر (بسته به قدرت پمپ) پمپاژ کند و برای ساختمان هایی با تعداد طبقات کم اما تعداد واحدهای زیاد مناسب است زیرا می تواند حجم زیادی آب را تا ارتفاعات متوسط منتقل کند؛ همچنین طراحی پروانه سری CM پنتاکس به صورت بشقابی سبب شده که این پمپ ها عملکردی بسیار کم صدا داشته باشند و این ویژگی آن را به بهترین انتخاب برای کاربریهای مختلف خانگی تبدیل کند.

پمپ آب جتی کالمو سری JSP

پمپ آب جتی کالمو در رتبه دوم طبقه بندی پر فروش ترین پمپ آب قرار می‌گیرد. سری JSP کالمو با آنکه مدت زیادی نیست که وارد بازار ایران شده است، توانسته در طی این مدت کوتاه بازخورد خیلی خوبی از طرف خریداران کسب کند. پمپ کالمو با همراه شدنش با ویژگی هایی همچون وارانتی (گارانتی تعویض) یکساله، خدمات پس از فروش عالی، نصب آسان، کیفیت بسیار مطلوب و استاندارد، انتخاب بسیاری از متقاضیان پمپ آب خانگی شده و روز به روز هم به طرفدارانش افزوده می‌شود. پمپ جتی کالمو با طراحی خاص خود می تواند جریان نسبتا خوبی را تا ارتفاع های بالا پمپاژ کند و برای ساختمان های بلند با تعداد واحدهای کم ایده آل است و بسته به قدرت پمپ که 1 اسب و یا 2 اسب بخار باشد می تواند 3.2 الی 4.8 مترمکعب جریان را تا ارتفاعات 60 متر پمپاژ کند.

پمپ آب خانگی داب سری K

قطعا برند DAB نیازی به معرفی ندارد، و سری K آن یکی از پر استقبالترین محصولات این شرکت در زمینه پمپ های آب خانگی ست، که در لیست ما رتبه سوم را بخود اختصاص داده است. مدل K داب کیفیت بسیار عالی دارد که می تواند حجم خیلی خوبی از آب را تا ارتفاعات متوسط پمپاژ کند و به دلیل بشقابی بودن طراحی پروانه آن بسیار کم صدا بوده و در عین کیفیت و بازدهی بالا طول عمر خیلی خوبی داشته و تا سالیان سال می تواند برای به گرداندن سیستم آبرسانی ساختمان شما ادامه دهد. در عین حال قیمت الکتروپمپ های داب در بازار ایران بسیار زیاد است و مانند سایر برندهای لوارا و سائر، به راحتی قبل وارد نمی‌شوند و پیدا کردن نسخه اصلی آنها با قیمت خوب تقریبا غیر ممکن شده است.

پمپ آب دو پروانه کالمو سری SCM-2

یکی دیگر از پمپ های پرطرفدار خانگی پمپ دو پروانه کالمو است که برای ساختمان هایی با بیش از 5 طبقه و یا بیش از 8 واحد بکار میرود. این پمپ با طراحی دو پروانه توانسته است نسبت خیلی خوبی از دبی و هِد را به خریداران ارائه دهد و به همین سبب طرفدار زیادی پیدا کند. همچنین از این پمپ ها می توان برای برای ساخت سیستمهای تحت فشار و سیستمهای آبیاری و کاربریهای شهری و صنعتی هم استفاده کرد که خود دلیلی دیگر بر افزایش محبوبیت پمپ های دو پروانه کالمو می‌باشد.

سری دو پروانه SCM-2 کالمو در سه قدرت 1 اسب، یک و نیم و 2 اسب عرضه می‌شود که می تواند از 39 تا 55 متر فشار و 4.8 الی 6.3 مترمکعب بر ساعت آبدهی را به متقاضیان خود ارائه دهد.
اطلاعات بیشتر محصول: پمپ آب دو پروانه Calmo تحت لیسانس ایتالیا

پمپ آب خانگی پنتاکس سری PM

آخرین پمپ پرفروش در لیست ما متعلق به سری PM پنتاکس است این پمپ های محیطی که عموما به پمپ های آب کوچک معروفند با وجود طراحی جمع و جورشان می توانند نسبت خیلی خوبی از عملکرد، بازدهی و قیمت را به متقاضیان خود ارائه دهند و برای کاربریهای ساده و مصارف خانگی ایده آل اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>