اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پمپ

با شروع فصل زمستان و کاهش دما به درجات زیر صفر، امکان یخ زدگی پمپ های آب که به صورت صحیح عایق بندی نشده اند وجود دارد، که در در این فصول جهت جلوگیری از آسیب دیدن پمپها و تجهیزات آبرسانی باید تمهیداتی مانند عایق بندی پمپ یا استفاده از محفظه های عایقبندی انجام داد.

همانطور که میدانید آب به طور طبیعی در دمای کمتر از 4درجه سانتیگراد شروع به انبساط می‌کند و اگر فضای کافی برای این افزایش حجم نداشته باشد، یخ ایجاد شده می تواند باعث ترکیدگی بدنه پمپ و لوله های آب شود.

حال در مناطق سردسیر، تقریبا همه میدانند که باید سیستمهای پمپاژ سطحی خود را عایقبندی کنند و پمپ آب را قبل از زمستان کاملا تخلیه کنند. اما مشکل اصلی در مناطق گرمسیر است که در حالت عادی دمای هوا آنقدر سرد نمی‌شود که پمپ دچار یخزدگی شود اما یک موج سرمای ناگهانی چند روزه می تواند پمپ آب را کاملا خراب کند.

حفظ پمپ های مستغرق از یخزدگی  

در چاه های عمیق، عموما نیاز نیست که نگران یخزدگی پمپ (شناور، کف کش، لجن کش) باشید زیرا تنها سطح آب یخ میزند و پمپ در عمق چاه در امان است، ولی در حوضچه ها و استخرهای کم عمقتر، پمپ نیاز به محافظت دارد، که در این حالت دو راه دارید، یا اپمپ را کاملا از سیستم جدا کنید و آن را در مکانی که از یخزدگی در امان باشد نگهداری کنید، ویا اینکه آن را در ته حوضچه و عمیقتر از سطح یخزدگی آب مستغرق کنید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>